VITAMIN KESIHATAN OPTIMUM SHAKLEE MEMBERIKAN TENAGA YANG BERPANJANGAN

Rasa nak cerita pasal tenaga lah hari nie. Sebenarnya dah lama perasan tapi kenapa tak terlintas nak tulis..hihihi.. Tiba-tiba jer sahabat ada tegur jadi apa lagi tu yang nak tulis sangat tu. Saya nie sebenarnya peminat setia kek tau dan kek yang paling saya suka ialah Coklat Moist dan Indulgance Cake. Dari minat makan ni last-last jadi minat buat sendiri. Alhamdulilllah ramai yang suka kek buatan tangan saya. Apa kaitan kek dengan tenaga ni pulak? Mesti ramai tertanya-tanyakan?
 
Sabar-sabar baca jer entry nie sampai habis jadi anda akan tahu nanti. Saya minat buat kek ni sampai sanggup tidur lewat malam tau. Nak dijadikan cerita bila dekat-dekat nak raya. Raya puasa hari tu tak yah cakap la lebih 10 saya buat. Raya aidil adha ni kurang sikit. Tapi bila masa nak buat tu memang kena guna tenagalah. Tambah-tambah lagi masa nak deco.
 
Semangat bila nak buat kek ni sampai masa tidur pun tak endah. Balik kerja kul 8 malam dan selesaikan dulu suami dan anak-anak. Bila diorang dah tidur baru boleh bertungkus lumus buat tempahan kek. Anda bayangkanlah pukul 10 @ 11 malam baru mula buat kek dan setiap malam saya kena siapkan sekurang-kurangnya 3 biji kek. Kul 2 @ 3 pagi belum tentu boleh lelap. Pastu keesokkannya subuh dah kena bangun untuk siapkan anak-anak sebelum tinggal untuk ke tempat kerja. Begitulah rutin saya masa nak raya hari tu. Penat Allah saja yang tahu.
 
Semalam pun saya sempat siapkan 4 biji kek untuk raya Aidil Adha nanti. Nasib baik la semalam Jumaat jadi full time saya kat rumah jadi boleh tumpukan sepenuhnya masa untuk menyiapkan tempahan.
 
Tapi walaupun penat SUAMI dan anak-anak tak pernah diabaikan. Walaupun saya jarang memasak tapi suami dan anak-anak tetap terjaga. Alhamdulillah suami dan anak-anak pun faham minat saya jadi dioarang tidak pernah menghalang saya malah banyak memberikan sokongan pada saya.

Antara tempahan yang pernah saya buat:-


 


Macam mana saya boleh lalui hari-hari macam tu? Macam mana saya boleh bertenaga sepanjang hari? Jawapannya ialah SET KESIHATAN OPTIMUM SHAKLEE banyak membantu saya. Ditambah pula dengan ESP lagilah akan buat saya sentiasa bertenaga. Alhamdulillah. Terima kasih Allah kerana pertemukan daku dengan Shaklee.


Taraa inilah yang selalu saya amalkan. Alhamdulillah hasilnya memang memuaskan. Jadi saya amatkan syorkan bagi mereka yang selalu keletihan dan tak cukup tenaga.
 
Vita Lea
 
Merupakan zat besi terbaik yang penting untuk pembentukan darah dan sel. Ianya lengkap dengan 28 vitamin & mineral yang diperlukan oleh badan. Dengan hanya 1 biji sehari ianya mempu memberi vitamin yang lengkap untuk badan dan memberikan tenaga kepada badan.
 
BComplex
 
BComplex juga penting untuk badan. Ianya banyak membantu dalam pembebasan tenaga dan lemak dalam badan. BComplex amat disarankan oleh wanita yang mengambil pil perancang kerana ianya merupakan supplement anti stress. Selain itu dapat mencegah ANEMIA yang boleh menyebabkan keletihan. Hanya 1 biji sehari sudah mencukupi untuk badan.
 
Vita C Plus
 
Membantu mengawal jangkitan kuman dalam badan dan membantu melawan selsema dan resdung. Alhamdulillah saya susah nak dapat selsema sejak amalkan Vita C nie. Kalau dapat selsema pun tak sampai 3 hari ianya sudah sembuh. Vit C juga dapat mengawal stress dan mengawal risiko sakit jantung. Yang paling saya suka consume vita c ni ialah sebab Vit C dapat melicinkan dan mencantikkan kulit.
 
ESP
 
ESP membantu dalam membekalkan tenaga, menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot. ESP amat digalakkan bagi ibu hamil dan meraka yang sedang pulih dari sakit. Dan HOT ITEM nie amat diminati bagi yang na KURUS sebab ianya mengenyangkan. Yang paling penting kandungan yang terdapat dalam ESP juga dapat menjadikan kulit berseri-seri dan anjal dan memulihkan pigmentasi.
 
Vita Lea (120 biji) RM88.75
BComplex (120 biji) RM53.75
Vita C Plus ( 180 biji) RM92.50
ESP (850gm) RM150
 
Nak dapatkan Set ini boleh hubungi saya k.

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA