CABARAN 7 HARI BERBLOG, DAY 7: PENGEDAR SHAKLEE AREA KETEREH, KOK LANAS DAN KOTA BHARU

Alhamdulillah akhirnya dapat menghabiskan cabaran blog ni. Hari nie hari ke7, selesai entri ni bermaksud selesailah cabaran 7 hati berblog. Hurayyyy.....Tapi jangan senang hati sebab aktiviti berblog kena diteruskan selagi bershakle.

Nak cuba shaklee la tapi nak hubungi siapa yer?
Kalau pos mesti lambat. Nak hubungi siapa yer kalau nak cepat?
Siapa dealer Shaklee kat KB jer?

Ada anda terfikir macam nie? Jawapan senang jer. Untuk dapatkan produk Shaklee anda boleh hubungi saya. Saya merupakan Dealer Shaklee di Kelantan. Kawasan yang terlibat ialah Ketereh, Kok Lanas, Mulong, Kota Bharu, Wakaf Bharu, Kubang Kerian dan Lundang. Jadi sesiapa yang berada di Kelantan yang ingin dapatkan Produk Shaklee dengan mudah just hubungi saya. Saya akan hantar by hand untuk anda yang berada dikawasan yang saya sebut.

Untuk seluruh Malaysia pun tidak perlu bimbang sebab penghantaran disediakan. Setiap batang yang dibeli akan dipos dengan POS LAJU dan tempoh penghantaran mengambil masa 3 hari waktu bekerja.

Macam mana nak hubungi saya yer? Senang jer. Anda boleh hubungi no di bawah :

Wan Jaa
0132287224
FB: AF Corner
ID: 932441

Hidup Sihat bersama Shaklee. 


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA