CABARAN 7 HARI BERBLOG,DAY 5: HOMEMADE RESEPI

Bertemu lagi di cabaran hari ke 5. Hampir 2 haru fikir tapi masih tiada idea. Sori yer kawan-kawan tapi tanpa menghampakan anda semua saya share jugak la.

Harap resepi ni diterima oleh pihak penganjur jer. Sebab memang dah tiada idea. Nasi goreng special khas saya buat untuk saya, anak-anak dan en suami. Terjadinya menu nie sebab saya dan suami dah buntu idea untuk memasak. So last-lasy kitaorang stuju buat nasi goreng special nie.


Apa yang special yer? 

Saya pun tak tahu apa yang special tapi yang penting rasanya sedap.kikiki

Sori yer kawan-kawan memang saya tak pandai masak tu sebab susah nak dapat idea tu. Tapi tak apa lain kali saya akan cuba post entri tentang homemade resepi untuk anda semua.

Nantikan yer.

lovely 
Wan Jaa


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA