CABARAN 7 HARI BERBLOG, DAY 6: RESTORAN KEGEMARAN SAYA

Pejam celik pejam celik dah masuk entri ke-6. Bermaksud sudah hari keenam.hihihi. Tinggal sehari jer lagi maka complete la cabaran 7 hari blog nie..Tapi tamatnya cabaran tak bermaksud tamatnya saya berblog. Saya akan terus berblog sebab niat saja untuk membantu kawan-kawan yang memerlukan bantuan dari saya. Terutama dari segi nasihat dalam mengamalkan VITAMIN SHAKLEE.

Ok tajuk entri hari ke-6 ialah RESTORAN KEGEMARAN SAYA. Restoran kegemaran saya sebenarnya sebuah kedai yang simple dengan masakan yang lazat dan paling penting harga yang berpatutan. Kalau nak diceritakan rasanya tak habis. Tapi untuk entri hari nie saya nak cerita 1 restoran yang memang telah menambat hati saya. Kira restoran mahal juga la. Saya pernah pergi 3 kali tapi memang puas hati sangat-sangat sebab masakan dia memang lain dari lain.

Nak tahu apa nama restoran tu? 

RESTORAN PAYANG SERAI terletak di Jalan Seri Cemerlang Kota Bharu Kelantan. Ada yang pernah pergi ke? Bestkan makanan dekat restoran dia. Jom intai apa yang pernah saya makan di restoran ni. Yang memang punya selera makan tinggi kena banyak bersabar yer sebab makanannya memang menyeleraka. Kan nanti meleleh air liur ..kikiki







Hah macam mana? Nampak sedapkan ? Mai sini na habaq. Memang sedap pun sampai saya sensiri pun tak ingat apa nama setiap menu tu. Apa yang ingat Tom Yam yer. Kikiki

Sesiapa yang planning nak buat makan-makan bolehlah cuba pergi restoran ni. Gerenti tak menyesal. Makanan sedap harga pun berpatutan.

Lovely 
Wan Jaa

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA