HERBA BLEND SHAKLEE - KRIM AJAIB UNTUK SAYA SEKELUARGA

Setiap hari mesti anak-anak atau kita sendiri yang alami gatalkan? Samada gatal akibat gigitan nyamuk mahupun gigitan serangga. Boleh dikatakan tiap harilah. Sebab tu lah sejak dari dulu lagi rumah saya sentiasa ada minyak panas ataupun minyak yang sesuai untuk gatal-gatal. Tapi sejak kenal Shaklee ni, krim untuk gatal-gatal kulit pun saya guna krim Shaklee. Nak tahu apa krim tu ? HERBA BLEND SHAKLEE - Krim ajaib untuk saya sekerluarga sekarang. Selalu menemani kami bila memerlukan. Kenapa yer saya cakap krim ajaib kami ? Nak tahu kena teruskan membaca yer.
 
Apa itu HERBA BLEND ?
 
# Krim sapu yang tidak berminyak malah berangin untuk kegunaan luaran badan
# Krim yang terhasil dari ekstrak semulajadi
# Tidak berminyak dan mudah meresap
# Yang penting tanpa STEROID
 

 
HERBA BLEND SHAKLEE MULTI PURPOSE CREAM
 
Nie la satu-satunya krim serbaguna yang dikeluarkan oleh Shaklee. Mesti ada yang masih tak kenalkan? Saya pun asalnya ingat Shaklee ni ada vitamin makan jer tapi rupanya krim pun ada. Jom kita kenal sedikit sebanyak tentang Herba Blend Shaklee nie yer.
  •  Ianya diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan iaitu sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary
  • Ianya telah diuji secara klinikal dimana ianya dapat melembutkan kulit kasar dan pecah-pecah yang selalu terdapat pada lutut dan juga tumit kaki
  • Ianya dingin, bermentol dan yang penting tidak berminyak 
  • Selain itu krim nie amat sesuai dan banyak membantu ibu-ibu yang mempunyai anak yang mengalami masalah ruam kulit seperti ruam susu atau ruam panas
  • Juga sesuai untuk kanak-kanak yang mengalami ekzema
  • Yang paling ibu-ibu suka ialah krim nie boleh dijadikan sebagai losyen harian, boleh disapu pada kulit kasar dan juga gatal-gatal akibat gigitan nyamuk
Cara penggunaannya juga mudah. Hanya disapukan pada tempat yang bermasalah tadi dan ianya akan terus meresap tanpa meningkalkan kesan minyak. In Syaa Allah sekali dengan izinNYA masalah kulit atau gatal-gatal akan hilang. Pengalaman saya guna untuk anak-anak cukup dengan hanya sekali sapuan gigitan nyamuk atau serangga seperti semut cepat sangat hilang. Itulah yang membuatkan saya yakin dengan Herba Blend Shaklee ni.
 
Jadi untuk ibu-ibu, saya sarankan agar gunalah krim nie 100% semulajadi dari menggunakan krim diluar sana yang memang kandungan tidak selamat dan mengandungi paraben yang memang berbahaya. Kalau boleh jadikan setiap rumah tu ada Herba Blend.
 
Kepuasan setiap pengguna Herba Blend adalah satu kegembiraan bagi saya kerana dapat membantu anda semua dalam menyelesaikan masalah anda. Suka bila lihat setiap sapuan Herba Blend dapat membuatkan hati ibu tersenyum. Jom kita lihat apa kata pengguna yang mengamalkan krim ajaib ini untuk masalah gatal dan ruam.
 
KRIM UNTUK HILANGKAN GATAL KULIT DAN RUAM
 Testimmoni 1
 
HERBA BLEND UNTUK KULIT RUAM
 
Testimoni 2
 

So apalagi yang anda fikir? Saya amat gembira kerana dapat kongsikan apa yang saya guna dan hasilnya amat memuaskan saya sekeluarga. Tiada yang lebih baik sebenarnya dari Kekuasaan Illahi kerana setiap apa yang kita dapat semuanya dariNYA. Dan dengan izinNYA juga la kita semua pulih. Yang baik saya kongsi yang kurang elok sebaiknya kita jauhi.
 
Anda ingin dapatkan HERBA BLEND boleh terus hubungi saya samada ingin COD @ POS. Antara kawasan COD saya ialah Kota Bharu, Kok Lanas, Ketereh, Mulong,Kubang Kerian. POS seluruh Malaysia
 
 
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA