KAWAL KOLESTROL SECARA SEMULAJADI DENGAN PHYTOCOL

Selamat Hari Raya buat semua umat Islam. Mesti hari masih ramai yang beraya hari nikan? Biasa raya haji ni ramailah risau kolestrol dalam badan bertambah. Mana taknya asyik menu daging jer. Daging goreng, daging kicap, gulai daging, daging singgam, sate daging & banyak lagi la. Tapi risau-risaupun telan jer semua. Kalau ditanyakan jawapnya raya setahun jer skali. Yang duk makan hari-hari tu tak pikir pulak. Tambah pula di Malaysia ni banyak makanan yang lazat-lazat.Tak makankan terliur. Takut makan kat luar balik buat kat rumah. Bukan ker tu sama jer.
 
Jangan tak tau yer banyak kita makan maka banyak jugalah kadar kolestrol meresap dalam badan kita. Kolestrol ni boleh dikatakan PEMBUNUH secara senyap tanpa kita sedari. Ada siapa pernah cek ak tahap kolestrol diri sendiri? Cuba anggap tangan. Saya pasti tak ramai yang buat macam tu. Saya pun tak pernah cek semua tu tapi saya ada cara tersendiri dalam mengawal kolestrol dalam badan kita-kita semua. Nak tahu teruskan baca entry nie sampai habis yer.
 
Entri kali ni saya nak ajak semua warga Malaysia yang mana masih ingin menikmati makanan yang lazat dan dalam masa yang saya dapat mengelak koletrol dari menyerap di dalam badan kita.Cuba lihat gambar di bawah.
 
 
Berapakah jumlah kolestrol yang masuk dalam badan kita? Jumlah mg dalam sehari 924mg sedangkan saranan untuk diambil oleh badan yang sihat hanya 300mg sehari. Itu belum kita ketahui jumlah kolestrol yang di dapati daripada makanan yang lain.
 
 
Wow lazatnya. Rugi kalau tak makan ni.hihihi.. Ikut nafsu memang semua nak makan tapi kalau ikutkan banyak makanan  kegemaran kita yang tak boleh dijamah. Tapi tulah nafsu makan yang tinggi menyebabkan kita sukar untuk melimitkan pengambilan makanan kurang dari 300 mg sehari. Sedar tak sedar apa yang kita ambil tu memberi risiko bahaya kepada kita.
 
Tapi jangan bimbang Shaklee ada produk yang boleh menyerlesaikan masalah kolestrol dalam badan. Produk ni adalah produk terbaru terbaru shaklee.
 
PHYTOCOL - ST
 
KAWAL KOLESTROL SECARA SEMULAJADI DENGAN PHYTOCOL
Harga sebotol Phytocol-ST ialah RM197.00 dengan kandungan 120 biji.
Phytocol merupakan supplement semulajadi yang terbaik dengan 2000mg fitosterol setiap hari dan disarankan 100% oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH). Inilah yang terbaik untuk rakyat Malaysia bagi mengatasi masalah koletsrol yang tinggi dalam badan. Phytocol Shaklee dirumus khas secara klinikan dengan bahan-bahan terpilih untuk membantu menghalang penyerapan kolestrol dalam badan.
 
Fitosterol adalah tumbuhan sterols dan stenoils yang terdapat dalam sel membran tumbuhan. Ianya menyerupai kolestrol dalam badan dan abapila kolestrol ni berjumpa ia akan bersaing untuk menyerap ke dalam penghadaman badan. Sterols dan stenoils nilah yang akan menghalang kolestrol jahat (LDL kolestrol) dan akan merendahkan kolestrol jahat yang masuk ke dalam saluran darah manusia yang boleh menyumbatkan salur darah. Sterols dan stenoil yanag ada dalam makanan seharian kita seperti makan 200 batang lobak merak @ 70 keping roti gandum @ 425 biji tomato setiap hari.
 
Anda sayang tubuh badan anda? Anda inginkan badan sihat bebas dari kolestrol?
 
Phytocol mampu mengubahnya. Ingin mendapatkan Phytocol-ST Shaklee boleh hubungi saya. Yang berada dekat nak COD pun boleh. Yang jauh saya akan courier guna POS LAJU. In Syaa Allah harga mampu milik.
 
Nak tahu kelebihan PHYTOCOL-ST boleh KLIK disini.
 
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA