CARA MAKAN SET KURUS SHAKLEE

Assalamualaikum semua. Harap sihat selalu disamping keluarga tercinta. Ok hari saya nak share tentang cara makan set kurus Shaklee. Mesti ramai yang tertanya-tanya :-
  • Dah berbulan-bulan amalkan Set Kurus tapi masih tak kurus-kurus
  • Dah banyak habis duit cuba itu cuba ini tapi masih tak turun berat badan
  • Dah berbotol-botol saya makan tapi sama jer
Last-last putus asa dan salahkan produk yang dimakan. Aduh..jangan macam tu adik kakak. Kenapa anda tak dapat hasil yang memuaskan sedangkan ramai diluar sana amalkan produk sama tapi mereka dapat hasil yang diinginkan.
 
KENAPA yer ? Jadi sebelum putus asa check dulu betul ker yang anda amalkan itu mengikut apa yang disuruh dan di larang. Sebenarnya makan apa produk sekali pun tapi tanpa niat yang ikhlas dan kesabaran yang tinggi sampai bila-bila anda takkan dapat apa yang diidamkan. Mahal sekalipun produk tersebut tapi cara anda makan tak kena maka anda akan gagal. satu lagi hasil setiap individu adalah berlainan ada yang cepat dan ada yang lambat. Tapi mereka yang sabar suatu hari akan gembira dengan hasilnya. 
 
Jadi sesiapa yang amalkan SET KURUS SHAKLEE di sini saya anda cara untuk bantu anda dapatkan bentuk badan yang anda impikan selama ini. Janji anda amalkan mengikut jadualnya. Kalau tak jangan salahkan saya k. Jom kita tengok cara makan untuk set kurus Shaklee ni.
 
Sebelum apa baca Bismillah dan selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W.
 
HERB-LAX - Ambil selama 3 hari berturut 3 biji setiap malam. Lepas 3 hari STOP k. Herb-lax ini berfungsi sebagai DETOX dimana ianya akan mencuci usus secara lembut bagi membantu pemprosesan semulajadi dalam badan. Kena amik detox dulu untuk mendapatkan penyerapan vitamin yang efisen.
 
SELEPAS 3 HARI
 
Lepas makan pagi  - Amik 3 biji Lecithin & 1 biji Omega Guard
 
Lepas minum pagi (dalam kul 10.30 pagi)  - Bancuh 1 sudu Cinch/ESP dengan air kosong. Pastikan jangan dibancuh dengan AIR PANAS kerana PROTEIN akan musnah pada suhu tinggi. CINCH/ESP akan memberi kita tenaga berpanjangan dan akan membuatkan tengah hari kita tidak makan banyak.
 
Lepas makan tengah hari  - Amik 3 biji Lecithin & 1 biji Omega Guard.
 
Lepas minum petang  - Bancuh Cinch/ESP 1 sudu dengan susu segar @ mana-mana air kegemaran anda..minum Cinch/ESP waktu petang ni untuk kontrol kita makan malam tapi tetap makan. Lepas minum Cinch/ESP amik 1 biji Omega Guard lagi.
 
Lepas makan malam  - Dinner macam biasa tapi jangan makan yang berat-berat. Sekadar roti @ biskut jer tau. Then amik 3 biji Alfalfa.
 
Setiap hujung minggu amik 3 biji Herb-lax pada sabtu malam & 3 biji pada ahad malam. Amalkan setiap minggu In Syaa Allah anda berjaya.
 
Selain dari ikut penjadualan di atas, ada beberapa perkara lagi yang MESTI anda IKUT.
  1. Minum air sekurang-kurangnya 4 - 5 liter air masak sehari.
  2. Doa yang berterusan dengan ALLAH semoga apa yang kita hajati akan tercapai.
  3. Istiqamah dan berterusan dalam pengambilan vitamin tersebut, diet yang betul dan minum air yang banyak setiap hari.
  4. Makan makanan yang berkhasiat mengikut keperluan badan kita.
  5. Sabar dan jangan mudah putus asa kerana setiap individu tindak balasnya berbeza-beza.
  6. Senaman kalau boleh jangan tinggal.Kena buat setiap hari walaupun sedikit.
  7. Elakkan makanan yang berLEMAK dan minuman yang berKAFEIN.
So amacam ? Clear dengan cara pengambilannya. Jadi yang sedang amalkan Set Kurus Shaklee ini tapi masih belum dapat apa yang diimpikan cuba guna cara ini pula. Saya doakan yang terbaik untuk anda semua.
 
Yang nak cuba dan inginkan mendapat produk ini boleh jer hubungi saya k..Jangan risau memang Set Kurus ini banyak tapi shaklee tidak akan membebankan anda sebab anda boleh beli set kurus shaklee mengikut BAGET ANDA bukan BAGET SAYA. Jadi untuk tahu lebih lanjut hubungi saya dulu.
 
 
     
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA