KURUS DENGAN LECITHIN & ALFALFA

Saper la yang tak nak kurus. Semua orang nak kuruskan? Yer la kalau kurus apa nak pakai pun boleh, apa nak buat pun tak penat. Tapi yang nak kurus tu kena tahu cari produk yang betul-betul berkesan. Jangan main terjah jer. Cara makan & diet pun mesti betul tau. Ni ada setengah orang tu nak diet makan la pil diet tapi tak tahu kesan pada masa akan datang. Ada lagi tu makan set kurus tapi bersenam tak, lepas tu asyik makan makanan yang berlemak dan manis jer. Habis sampai bila la boleh kurus..hihihi
Tapi dah ramai yang tahu SET KURUS shaklee. Rama dah cuba kurus dengan sahklee. Entry kali ni saya nak share tentang 2 vitamin yang murah tapi berhasil. Jadi buang tanggapan yang mengatakan SET KURUS Shaklee mahal. Dengan 2 vitamin ni pun ada mampu kurus tau. Jom kita kenali 2 vitamin tersebut.


LECITHIN
  • Berfungsi membersihkan salur darah dari kolestrol dan triliserid dalam tubuh. Oleh itu ia dapat membantu melangsingkan bdan dan mencegah obesiti.
  • Membakar lemak dengan cepat
  • Menghalang enapan lemak pada organ hati sekaligus dapat mencegah hati berlemak
  • Mengemulsi, mencairkan dan meningkatkan metabolisme lemak
ALFALFA
  • Merupakan makanan yang beralkali yang memolehkan mengembalikan PH normal badan, mencuci darah, hati & kolon dan mencegah sel-sel kanser merebak.
  • Menyingkirkan lemak dan kolestrol. Kajian klinikal membuktikan penggunaan jangka masa panjang Alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jatung, strok dan darah tinggi.
  • Membantu tubuh dalam menyingkirkan toksin.
  • Haya Alfalfa mengandungi saponin iaitu serat yang bertindak seperti span yang boleh menyerap kolestrol.
Hah dengan 2 vitamin ni pun dah cukup untuk buat anda kurus tau. Jadi rasanya dah tak ada masalah nak pikirkan samada mampu @ tak untuk beli set inikan. Jawapan saya ANDA MAMPU. Tapi ingat untuk mendapatkan kesan yang baik yang anda semua impikan, anda mesti lakukan perkara tersebut :-
  1. WAJIB Minum air kosong sekurang-kurangnya 2L sehari
  2. MESTI melakukan aktiviti fizikal. Bersenam tapi kalau tak sempat bersenam window shooping pun jadilah. JANGAN MALAS jer.
  3. Jaga makan dan pengambilan kalori harian anda.Hadkan makanan berLEMAK dan MANIS. Walaupun tak perlu berpantang tapi jangan mengharapkan pada sumpplement 100%.
  4. Konsisten makan vitamin mengikut jadual yang disarankan. JANGAN TERCICIR.
  5. Mesti ada target, keyakinan dan sabar yang tinggi.
Untuk peringkat awal, gunakan tali inci untuk mengukur perut,peha dan lengan anda. Shaklee menekankan konsep loss inch, then loss weight. Maksudnya badan kita takkan kehilangan air dalam badan tetapi akan hilangkan lemak. Kalau nak tahu lemaklah yang menyebabkan tubuh kita buncit, gemuk dan seanggatan dengannya.
Tapi untuk kesan yang lebih baik, disyorkan mengambil Alfalfa dan Herb-lax dulu yang bertindak sebagai DETOX. Bila badan dah bersih maka senangkan ia menyerap nutrisi-nutrisi vitamin yang kita ambil.
Harga sebotol Lecithin (180 biji) RM52.50 (WM)/ RM55 (EM)
HArga sebotol Alfalfa (330 biji) RM53.75 (WM)/ RM56.25 (EM)
Berminat untuk mendapatkan 2 vitamin ini untuk kurus? boleh hubungi saya dan sebarang pembelian produk shaklee akan disertakan dengan konsultansi percuma. Saya adalah pengedar Shaklee di Kota Bharu
AF Corner (Puan Wan Jaa, ID: 932441)
0132287224
vitaminkucorner.blogspot.com
COD: Kawasan Kota Bharu, Mulong, Ketereh, Kok Lanas, Kubang Kerian
POS Seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak - POSLAJU

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA