PENGEDAR SHAKLEE KOTA BAHRU DAN KOK LANAS KELANTAN

Assalamualaikum

Pengumuman, jika anda sedang mencari pengedar Shaklee Kota Bharu dan Kok Lanas, sila hubungi saya. Saya adalah pengedar Shaklee Kota Bahru dan Kok Lanas serta seluruh kawasan sekitarnya yang sah.

Nak stok sampai ke tangan anda dalam masa yang cepat? tak nak tunggu 2 3 hari baru barang sampai?
Jangan bimbang saya juga menyediakan perkhidmatan COD (cash in delivery) kata orang mat saleh. hehehe. Kawasan COD saya ialah Bandar Kota Bharu, Kubang Kerian, Mulong, Kadok, Ketereh, dan Kok Lanas. jadi yang berada di kawasan yang dinyatakan di atas, hanya perlu dail no saya terus order , barang akan dihantar secepat mungkin dan bayaran akan dibuat setelah anda terima barang. Jadi yang nak COD jangan malu, jangan segan hubungi saya 

Teknologi sekarang amat mudah dalam kita mendapatkan sesuatu. Tak kira di mana berada, hanya dengan klik semua akan dapat. Begitu juga la jika ingin mendapatkan produk Shaklee.Cuma perlu order dan buat pembayaran melalui internet/ATM ke akaun yang diberi dan dalam masa 2 3 ari bekerja order anda akan dihantar melalui POS LAJU @ GDEX.
Mudah jer kan? Tambah pula setiap pembelian tu akan diberikan konsultansi secara PERCUMA sepanjang menjadi pelanggan shaklee. Bukan itu saja, tips-tips berkenaan cara makan dan juga tips-tips kesihatan juga akan diberi secara PERCUMA sekiranya menjadi pelanggan saya.
Sebenarnya konsultansi dari pengedar tu amat penting dalam mengamalkan produk kesihatan tak kira la anda ambil apa sekalipun. Kalau sekadar makan dan tidak tahu tentang tips-tips penting, jangan salahkan produk tersebut jika anda tidak berjaya.
Tapi In Syaa Allah dengan saya, saya akan bantu anda sehingga anda berjaya. Samada berjaya dalam mandapat tahap kesihatan yang baik mahupun bejaya dalam biz shaklee ni. Hah nak tahu kenapa saya cakap Shaklee jug mampu membuat anda senang lenang? Nantikan di entry akan datang yer.
Nak stok sampai ke tangan anda dalam masa yang cepat? tak nak tunggu 2 3 hari baru barang sampai?
Jom hubungi saya pengedar Shaklee Kota Bharu dan Kok Lanas :-

Tapi untuk yang ingin mendapatkan sendiri produk Shaklee bolehlah mengunjungi stokis di Kota Bharu (Cawangan Pantai Timur), Empire Tower Subang (HQ), Wangsa Maju (Cawangan Center), Ipoh & Penang (Cawangan Utara), Johor Bharu (Cawangan Selatan), dan Kota Kinabalu ( Cawangan malaysia Timur). ID sah pengedar diperlukan ketika membuat pembelian.
Jika berminat untuk menjadi ahli amat dialu-alukan walaupun untuk kegunaan sendiri mahupun ingin menambh pendapatan sambingan. Hubungi saya dan saya akan bantu anda.
Sampai jumpa lagi.

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA