Hamil Yang Menyeronokkan Dengan Vitamin Shaklee

Lumrah seorang wanita bila berkahwin mesti akan hamil. Tapi ada yang bertahun-tahun kahwin pun masih tidak hamil. Yang tu memng kena banyak bersabar dan berdoa padaNYA.Itu semua ujian untuk anda dan jangan sesekali mengeluh dengan ujianNYA itu.
 
Apapun kita tetap kena happy samada untuk diri kita mahupun orang lain. Alhamdulillah saya sudah pun 2 kali diberi peluang untuk hamil. Dan kedua-duanya rasa yang berlainan. Masa anak sulong memang tak ada persiapan sangat sebab tak tahu apa. Apa yang mak cakap itulah yang saya buat. Dari segi supplement pun tak ambil tahu. Hanya minum susu Anmum dan amik ubat Klinik Kesihatan jer. Tapi alhamdulillah semuanya ketentuan Allah, anak sulong saya selamat dilahirkan pada 20hb June 2010.Sekarang dah pun 4 tahun. dah masuk taska pun..hehehe
 
Hah apa yang saya nak sharekan ialah masa hamil anak kedua. Alhamdulillah sekarang sudh sepasang. Kakak dan Adik.Apa yang menyeronokkan hamil time ni? Hah nilah nak share ni..Memang menyeronokan.. Persiapan untuk hamil anak kedua juga memang rapi. Sebelum hamil lagi saya dah mula survey supplement yang patut diamalkan semasa hamil nanti. Alhamdulillah diketemukan SET HAMIL SHAKLEE. Dan dalam tempoh itu juga la aya kenal shaklee. Tujuan hanya untuk makan sendiri dan mendapat kesihatan yang baik semasa hamil. Dan inilah yang saya amalkan semasa hamil.
 
Yang ni saya amalkan pada trimester pertama hingga la bersalin. Tapi masa kandunga masuk 5 bulan saya amalkan OMEGA GUARD.
 
 
Set Hamil Shaklee inilah yang memberikan saya tenaga berpanjangan semasa saya hamil. Malah sakit-sakit belakang ketika hamil juga tidak timbul. Malah badan jadi ringan tambah-tambah lagi ketika bangun dari tidur. Yang paling gembira hb saya tak pernah rendah. Tiap kali kena jumpa doktor mesti kena puji.siap doktor tanya lagi makan apa?hehehe..Alhamdulillah berkat usaha saya mencari yang terbaik untuk diri dan baby maka Allah mendengarnya.
 
Jadi kepada sesiapa yang masih tercari-cari vitamin hamil, saya sangat-sangat syorkan cubalah SET HAMIL Shaklee. Belum cuba belum tahu tau.. Tapi saya yakin selepas anda mengamalkan set ini, anda akan terus mengamalkannya sehinggalah tempoh berpantang, menyusu dan akhirnya sebagai Vitamin Kesihatan Optimum.
 
Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan set ini dan mana-mana produk shaklee boleh hubungi saya. Setiap pembelian saya akan bagi konsultansi secara percuma selama tempoh anda menjadi pelanggan saya. Nakkan? Hubungi saya :-
 
FB : AF Corner
Watsapp : 0132287224
Blog: vitaminkucorner.blogspot.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA