VITA E COMPLEX - PROMOSI BULAN JUN

Assalamualaikum semua.. Dah tahu ker bulan ni Shaklee promo vitamin mana? Hah mai nak bagitahu yer. Bulan ni shaklee PROMO VITA-E COMPLEX. Jadi jangan lepaskan peluang ni. Tak tahu macam mana promosi ini berlangsung?
 
Okok. Sabar yer mai saya citer satu pesatu. Sebenarnya setiap bulan Shaklee akan pilih satu dari produknya untuk dipromosikan. Jadi promosi untuk bulan ni ialah VITA-E COMPLEX. Apa yang anda akan dapat untuk promosi ini?
 
 Dengan pembelian 6 botol Vita-E Complex, anda akan dapat :-
  1. 1 botol VIT E PERCUMA
  2. CASH BACK yang akan dibayar sebagai BONUS pertengahan bulan 7
  3. Pendaftaran AHLI secara PERCUMA
Banyak untungkan? Apa tak ada duit nak beli 6 botol ? Jangan bimbang sebab anda tak semestinya kena beli semua. Nak save boleh kongsi dengan kawan-kawan yang memang tengah cari Vita E ini. Rugilah tak rebut peluang ni sebab tiap bulan promosi tak sama jadi bulan depan dah tak boleh beli dengan harga promosi dah..
 
Jadi kepada sesiapa yang nak cuba tapi tak mampu nak beli 6 botol tak ada masalah. Anda boleh jer beli 1 botol, 2 botol @ 3 botol. Hubungi jer saya dan saya akan bantu anda.
 
Harga sebotol (120biji) RM149.00

Nak cuba boleh hubungi saya. Setiap pembelian akan diberikan konsultansi secara percuma selama anda menggunakan produk ini dan selama menjadi pelanggan saya. In Syaa Allah saya akan bantu anda dan saya doakan anda akan gembira setelah mengamalkan Supplement Shaklee.


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA