BASIC H - Pencuci serbaguna Organik

Assalamualaikum dan selamat berpuasa untuk semua umat islam yang dah mula puasa semalam. So macam mana? Harap sentiasa sihat dan cergas dengan vitamin shaklee di bulan puasa ini. Yang mana tak dapat lagi SET COMBO PUASA tu jom la order dengan saya. In Syaa Allah masih ada stok walaupun set ini adalah set POPULAR di bulan Ramadhan.
 
Tapi hari ni saya tak nak cakap pasal suplemen shaklee tapi masih lagi tentang produk shaklee. Cuma yang bezanya produk di tidak boleh dimakan.Hehehe.. Apa yer? Tapi ianya juga sangat sesuai untuk kita yang nak sambut Aidilfitri nanti.
Kelebihan Basih H
  •  Pencuci serbaguna organik yang berkesan untuk menanggalkan kotoran dan minyak pada permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam @ di luar rumah
  • Dapat menhilangkang kotoran berminyak yang paling degil tanpa meninggalkan kesan minyak
  • Tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran @ palitan
  • Pekat yang berganda di mana 16 auns boleh dicairan dengan 48 gelen air dan mampu memberi kuasa pembersihan yang hebat dan berkesan
Basic H sesuai digunakan untuk membersih :-
  1. Dinding
  2. Permukaan dapur, jubin dan lantai
  3. Puting botol sus bayi
  4. Periuk, pinggan, mangkuk dan besen
  5. Tingkap dan cermin
  6. Perkakas dapur
  7. Benda yang diperbuat daripada kayu
  8. Perabot ( sila pastikan anda tidak menggunakan bagi membersih akuarium @ bekas cecair pencuci cermin)
  9. Barangan kemas
Banyakkan kelebihan dan kegunaan Basic H. Jadi hari ni saya nk kongsi tentang keberkesanan basic H ni terhadap barang kemas. Untuk pengetahun semua, saya beli basih H ni pun sebab nak cuci saki baki susu yang melekat pada puting botol susu. Mula-mula memang frust sebab sental punya sental puting tu masih tak bersih sepenuhnya. Frustla sebab apa yang kita harapkan tak dapat tapi walaupun tak bersih sepertimana mula-mula beli tapi kotorannya hilang. Tapi bila dah frust rasa macam nak buang jer basic H ni..huhuhu
 
 
Tapi nak dibuatkan cerita pagi ni tiba-tiba jer teringin nak rendam barang kemas dengan basic H ni. Nak tahu hasilnya. Fuyooooo. Terkejut saya tau. Tak sampai 15 minit saya rendam dengan hanya 3 titik, selepas gosok dengan berus gigi emas saya kelihatan macam yang baru. Terkejut la awak semua. Mana taknya dah 3 tahun tak cuci emas tapi tut-tut guna Basic H habis semua kekotoran yang ada melekat dekat emas tu hilang. Malah emas berkilat macam beli baru.
 
Gembirala sebab boleh paka emas baru la tahun ni..Selalu dekat dengan raya mesti menyibuk dekat kedai emas gara-gara nak cuci emas. Jadi tahun ni more kedai emas lagi untuk cuci-cuci ni..hihihi. Yang paling gembira kawan seofis saya pun terkejut bila tengook emas saya pakai. Diorang ingat saya pakai emas baru..huhuhu. Jadi apa lagi rekemen jer la Basih H ini..
 
Jadi untuk sesiapa yang nak cuba Pencuci Serbaguna Organik ni boleh la hubungi saya untuk dapatkan stok. Bukan saja murah malah ianya amat selamat digunakan oleh seisi keluarga.
 
Harga hanya RM46 sebotol (16oz) mampu digunakan sehingga berbulan-bulan dan jangan terkejut sebab ada pelanggan yag sudah menggunkana basic H ini dah sehingga setahun masih boleh digunkakan. Jimatkan?????

 
 
Jadi jangan lepaskan peluang. Boleh hubungi saya untuk mendapatkan Basic H dan produk shaklee yang lain.
 
Af Corner
ID 932441
0132287224
vitaminkucorner.blogspot.com
 
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA