CERGAS DAN BERTENAGA DENGAN SHAKLEE DI BULAN PUASA

Assalamualaikum semua. Semua sibuk dengan kerja masing-masing hingga lupa yang tak lama lagi kita dan nak menyambut Ramadhan. Sedar tak sedar 18 hari lagi kita umat islam akan berpuasa. Cepat betul masa berlalukan ? So macam mana dah buat persediaan untuk puasa tahun ni? Untuk yang selalu tidak penuh puasa sebab gastrik, sebab tak cukup tenaga rasanya dah boleh cari initiatif supaya tahun ni mesti puasa penuh. Yang penting azam untuk puasa penuh tu mesti ada dalam diri sendiri ok..
Shaklee ada penyelesaiannya. Dengan SET PUASA Shaklee anda mampu berpuasa dengan penuh tenaga sepanjang hari In Syaa Allah dengan izinNYA. Jadi yang mana selalu gastrik dan tiada tenaga anda tidak perlu bimbang.Set ini akan membantu anda. Begitu juga dengan Ibu Menyusu, yang bimbang susu merudum ? Jangan bimbang kerana set ini sangat membantu dalam mengurangkan masalah penurunan susu semasa bepuasa nanti.
Nak tahu apa Set Puasa Shaklee tu ? Taraaaaaa.....Ini dia SET MIGHTY TRIPLE GEM @ SET PUASA SHAKLEE.


Harga Mealshake (544gm) RM113.75
Harga ESP (850gm) RM150
Harga Performance  (539gm) RM82.50

Jom tengok apa KELEBIHAN SET PUASA SHAKLEE

MEALSHAKE SHAKLEE
  • Membekalkan multivitamin yang dieperkaya dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino, kalsium, magnesium dan vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran serta untuk tulang dan gigi yang sihat.Sebagai milk booster ibu menyusu.
ESP
  • Membekalkan TENAGA BERPANJANGAN. Selain mengurangkan rasa lapar yang keterlaluan ianya juga berfungsi sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu. Mencantikkan Kulit walaupun tak bermekap semasa berpuasa. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. Jadi mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa
  • Set berpuasa shaklee juga rendah glisemik, sodium dan kolestrol membuatkan set Migthy Tripple Gem ini sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit-pesakit kanser, penghidap gastrik, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai dinikmati dikala anda lambat bangun tidur tak sempat nak masak atau makan sahur.
PERFORMANCE DRINK SHAKLEE
  • Minuma isotonik semualajadi rendah sodium dan gula. Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan. Juga mengekalkan kelembapan kulit
Hah jadi tahun ni NO MORE EXCUSE untuk tidak puasa ok?. Jadi sesiapa yang berminat untuk dapatkan supplement puasa ini boleh terus hubungi saya. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya akan disertakan dengan nasihat secara percuma dan cara makan juga akan disertakan.
NAK TAK? Mai hubungi saya di:
FB: AF Corner
Watsapp: 0139141124
Blog: vitaminkucorner.blogspot.com










Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA