PHYTOCOL-ST SHAKLEE

Kepada sesiapa yang tercari-cari supplement untuk kolestrol inilah produk terbaru dari shaklee yang boleh menghalang kolestrol terus berada dalam tubuh. PHYTOCOL-ST Shaklee adalah penyelesaiannya. Sesiapa yang suka makanan berlemak & mempunyai penyakit kolestrol yang tinggi tapi ingin menjaga kesihatan dan kembali sihat bolehlah mengamalkan supplement ini.

Disebabkan ini adalah produk terbaru masih ramai yang belum kenalkan? Jadi jom kita ketahui apa itu sebenarnya Phytocol-st serta kebaikannya sebab bila dah tahu kelebihannya ,keyakinan anda untuk mengamalkannya akan tinggi.


APA ITU PHYTOCL-ST ?

Phytocol-ST ialah suplemen anti-kolesterol yang mengandungi phytosterols iaitu sebatian sterol dan stanol dari tumbuh-tumbuhan yang serupa dengan kolesterol. Sterol tumbuhan telah terbukti mampu menurunkan paras kolesterol dalam darah seterusnya mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan strok termasuk masalah tekanan darah tinggi, penyakit hati dan masalah kesuburan.

Sumber: Mr.Google
 
Phytosterols (molekul hijau) akan membentuk lapisan disekeliling kolesterol (molekul kuning) lalu menghalangnya dari menyerap kedalam salur darah. Kolesterol yang tidak diserap ke salur darah akan disingkirkan dari tubuh.

Oleh itu, apabila kolesterol dalam salur darah berkurangan, paras kolesterol akan menurun dan penyakit seperti penyakit jantung koronari dan strok dapat dicegah. Masalah kegemukan akibat kolesterol juga dapat diatasi.

Ini adalah cara untuk mencegah masalah kolesterol secara semulajadi yang paling selamat.
 
KELEBIHAN & KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST

Ruusa daripada beberapa jenis fitosterol asli yang aktif daripada tumbuhan, buahan, sayuran & bijirin.
  • Membekalkan 2000mg fitosterol tumbuhan setiap hari
  • Membekalkan 100% nilai fitosterol harian seperti yang disyorkan oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH)
  • Fitosterol tumbuhan tumbuhan tela terbukti secara klinikan yang mampu mengurangkan paras kolestrol dalam lebih 80 kajian
  • Ianya tidak mengandungi pengawet, pewarna, perisa @ pemanis tambahan/tiruan.
Saya percaya ramai sebenarnya yang mengalami masalah kolestrol cuma mereka tak sedar jer. jadi amiklah langkah terbaik untuk menurunkan paras kolestrol anda. Jangn lambat. cegah lah dengan segera dan hiduplah secara sihat.

Yang berminat untuk mendapatkan Pyhtocol-st dan produk-produk shaklee yang lain boleh hubungai saya. Dan setiap pembelian anda akan diberikan konsultansi dan nasihat dalam mengamalkan supplemen ini.

Harga sebotol Phytocol-ST ialah RM197.00 dengan kandungan 120 biji.

Untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya di FB: Af Corner @ terus call/watsapp 0132287224








Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA