VITA E COMPLEX SHAKLEE - Kaya dengan Ektrak Buah Anggur

Mesti biasa dengar perkataan Vitamin E.Yer la belampak vitamin E dijual dipasaran sekarang. Tapi ramai yang tak tahu kelebihan dan beza Vita E Complex shaklee dengan Vitamin E yang dijual diluar sana. Tahukah anda ? Badan kita memerlukan 400 UI Vitamin E setiap hari dan ianya persamaan dengan 1 kg benih gandum || 500ml minyak safflower || 8kg bayam || 500g badam.

1 kg benih gandum || 500ml minyak safflower || 8kg bayam || 500g badam = 400 UI Vitamin E

Hah banyakkan? Agak-agak boleh telan tak? Siapa yang sanggup telan benih gandum, minyak sunflower, bayam dan badam untuk mendapatkan keperluan Vitamin E yang banyak setiap hari memang sangat-sangat saya kagum. Tapi mustahilkan ? Jadi sebab itulah Shaklee telah memberi penyelesaian untuk ini.

Vita-E Complex shaklee (sumber:Google)

APA LEBIHNYA VITA-E SHAKLEE ?

Ia dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis Vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.
Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara mebran sel, sel darah merah dan tisu tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina.
 
Yang paling istimewanya Vita-E Shaklee ni ialah ianya VitaminE Shaklee adalah ada selenium & grape seeds extract yang mana 20 kali lebih berkuasa dari Vitamin E dan 50 kali berkuasa dari vitamin C. Memang baguskan? So anda boleh carilah Vitamin E diluar sana kalau yang ada kandungan macam ni. Jom kita tengoh kelebihan Vitamin E kepada yang mengamalkannya.
 
KELEBIHAN VITAMIN E
  1. Melindungi Jantung - Pengambilan 800IU setiap hari akan menjadikan jantung kita sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL (kolestrol baik) , mengurangkan tekanan darh, menghalang platelet melekat ke diding artery,menghalang haemolitik anaemia,penyakit jantung dan lain-lain lagi
  2. Anti Penuan - dengan pengambilan 1 biji sehari akan membantu melambatkan penuan. Selain itu akan menguangkan kedut, garis halus, parut, dan akne. Ianya mampu memulhkan tesktur kulit dan tona muka, dada dan otot peha.
  3. Membaiki parut, bengkak dan ulser - Boleh dikenakan terus pada luka untuk menghilangkan parut.
  4. Mempertingkatkan kemampuan reproduktif - kajian pada tahun 1924, mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600-800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  5. Mecerahkan kawasan Erola puting - Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, kalau anda perasan kawasan EROLA iaitu kawasan bahagian puting susu menjad gelap dan besar. Semakin banyak melahirkan semakin gelap bahagin tersebut. Itu dinamakan pigmentation selepas bersalin.Namun dengan pengambilan Vitamin E yang konsisten akan membantu mencerahkan kembali kawasan tersebut.
Anda ingin mengamalkan Vita E yang mengandungi selenium & grape seed extract bolehlah cuba Vita E Shaklee. Dengan harga sebotol (120 biji) RM149, yang boleh tahan sehingga 4 bulan boleh hubungi saya. Setiap pembelian akan saya sertakan dengan konsultansi percuma dan tips-tips kesihatan juga akan diberikan sepanjang and menjadi pelanggan saya.
 
JANGAN MALU DAN SEGAN UNTUK CANTIK.
 
Hubungi saya untuk mendapatkan produk ini dan juga produk-produk Shaklee yang lain :-
 
 
Jangan lupa hubungi saya yer...Jumpa Lagi


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA