SAKIT LUTUT, SAKIT TUMIT, KEJANG KAKI DAN LENGUH BADAN HILANG SELEPAS AMALKAN SHAKLEE

Assalamualaikum semua. hari ni dah 2hb Sept 2018. Sekejap jer masa berlalu. Tup-tup dah nak masuk tahun baru dah. Hari ni nak kongsi pasal sakit lutut, sakit tumit, kejang kaki dan lenguh-lenguh bada. Mesti ramai yang pernah alaminya kan? Kalau pun bukan kita yang kena, mak ayah kita, suami kita ataupun saudara-mara kita. Betul tak?

Mak sekarang ni susahkanlah nak solat. Mak kena solat guna kerusi dah sekarang. Nak jalan jauh, turun naik tangga dah tak larat dah. Habis sakit dan lenguh-lenguh badan. 

 sumber gambar: google

Abang kaki sayang bang !!. tengah sedap tidur tiba-tiba si isteri menangis kesakitan. Sakit tau cramp kaki ni. Nak-nak isteri tengah hamil. Memang keraplah berlaku. Saya pun pernah alaminya tapi Alhamdulillah sekali jer berlaku.

Jadi apa korang buat bila terdengar rungutan seperti ni. Kesiankan ? Disebabkan masalah sakit lutut, sakit tumit, kejang kaki dan lenguh-lenguh badan ni semua aktiviti dan kerja harian terganggu. 


Kenapa masalah ini boleh berlaku? Ini disebabkan kurangnya KALSIUM dalam badan kita. Kalsium ini amat penting untuk elak dari masalah kerapuhan tulang dan juga kerapuhan gigi. Sebab itulah kena pastikan kandungan kalsium dalam badan cukup setiap hari.Sekiranya kandungan kalsium dalam badan tidak dijaga dan ditambah baik, masalah sakit lutut, sakit sendi, kejang kaki dan lenguh-lenguh badan akan selalu menyerang kita. Sebab itulah kita tengah mak-mak kita selalu dapat sakit-sakit macam ni dan mudah dapat penyakit kerapuhan tulang iaitu dikenali sebagai OSTEOPOROSIS manakala Ibu-ibu hamil pula selalu dapat carmp kaki. 
Sumber gambar:google

Kenapa KALSIUM sangat penting 
  • Untuk membina tulang dan gigi yang kuat
  • Melindungi ketumpatan tulang
  • Pengecutan otot yang sihat
  • Membantu mengelakkan darah tinggi semasa hamil
  • Untuk perkembangan bayi - susu ibu mengandungi 40% kalsium dan ianya baik untuk bayi yang menyusu
Jadi apa yang perlu kita buat untuk pastikan kandungan kalsium mencukupi dalam badan, Korang boleh amalkan makanan yang tinggi kalsium seperti susu, keju, yogurt, sayur bayam, lobak merah, brokoli, kangkung, kacang Almond, buah pisang, ikan salmon, udang, kerang dan banyak lagilah. Tapi mampu ker korang makan semua yang disenarai diatas untuk memastikan kalsium dalam badan cukup?

Kalau saya memang saya tak mampu. Saya ada cara paling mudah untuk pastikan kalsium dalam badan cukup. OSTEMATRIX Shaklee. Ianya boleh membantu dan bukan sahaja sekadar kalsium malah Ostematrix mengandungi pelbagai mineral yang diperlukan badan.

Dengan hanya mengamalkannya 4 biji sehari, masalah sakit lutut, sakit sendi, sakit belakang, lenguh-lenguh badan dan kejang kaki dapat diatasi. Korang tak perlu lagi bersusah payah mencari makanan yang tinggi kalsium untuk dimakan. Hanya 4 biji ostematrix setiap hari sudah mencukupi bagi kalsium dalam badan korang.

Selain dari dapat membantu masalah tulang, ostematrix juga boleh meneyelesaikan masalan sembelit. Kesannya terbukti kerana sudah ramai yang berjaya hilangkan sembelit dan masalah sakit tulang dengan ostematrix,

Siapa yang perlukan OSTEMATRIX
  • Ibu hamil
  • Orang Tua
  • Orang Laki
  • Orang yang ada masalah sembelit
  • Ibu Menyusu
Nak dapatkan vitamin untuk hilangkan sakit lutut, kejang kaki dan lenguh-lenguh badan boleh hubungi saya di talian 0139141124 (JAA). Yang dekat saya ada buat penghantaran sehingga ke depan pintu dan yang jauh saya ada menggunakan perkhidmatan POS LAJU. Jadi tak kira di mana korang berada korang boleh mendapatkan PRODUK SHAKLEE dengan saya Pengedar Sah Shaklee Kelantan .

Nak jimat boleh terus hubungi saya HARI INI kerana PROMOSI OSTEMATRIX sudah berlangsung semalam 1hb/9/2018 sehingga 30hb/9/2018. 

Antara testimoni pengguna Ostematrix. Boleh KLIK DI SINI .

Kelebihan Dan manfaat OSTEMATRIX boleh KLIK DI SINI .

Untuk menjadi AHLI SHAKLEE boleh KLIK DISINI

JAA (0139141124) 
fb: Wan Nurhasliza Wan Taib
Page: Mommy's vitamin cantik
blog: vitaminkucorner.blogspot.com
ig: jaa shaklee_kb





Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA