RAHSIA KULIT CANTIK GLOWING DENGAN VITAMIN C SHAKLEE

Selamat petang semua. Petang ni saya nak bongkarkan rahsia kulit cantik glowing tau. Siapa yang memang impi nak punya kulit cantik, halus dan glowing terus baca sampai habis yer. Korang pernah dengar Vitamin C Shaklee ? Hah itulah rahsianya.


Amalkan Vitamin C Shaklee setiap hari secara konsistent In syaa Allah impian nak dapat kulit cantik glowing , cerah halus mulus dan sihat akan tercapai. Alhamdulilah dah ramai yang makan Vitamin C Shaklee gembira dengan hasilnya. Malah artis-artis pun ramai yang amalkan Vit C Shaklee ni seperti Wani Hasrita dan Syifa Melvin.

Kenalkan saper ni? Nilah Wani Hasrita. Siap Selfie dengan Vitamin C Shaklee lagi tu. hehe

Mana taknya mereka taknak amalkan? Sebab bila konsisten hari-hari makan vitamin c Shaklee, kita dah tak perlu make up tebal-tebal untuk tutup parut jerawat dan jeragat. Touch up sikit pun dan tampil berseri. Bila kulit sihat tak make up @ make up nipis-nipis pun akan nampak cantik dan berseri. Betul tak? Tak caya kena amalkan Vitamin C shaklee la dulu yer.

KENAPA PERLU PILIH VITAMIN C SHAKLEE ?

Mesti ramai yang cakap ala ambil oren jer nanti kulit cantik jugak. Yer la sebab dalen oren tu pun ada kandungan vitamin C. Tapi korang mampu ker nak makan sehari 7 biji oren? Kalau saya memang tak larat nak ambil 7 biji oren setiap hari. Sebab itulah saya pilih Vitamin c Shaklee. 

Kenapa 7biji oren? Sebab dalam 1 biji Vitamin C Shaklee tu bersamaan 7biji oren. Jadi kalau amalkan vitamin c Shaklee hanya ambil sebiji jer sehari. Kenapa nak susah-susah makan 7biji oren tukan? Korang dah jumpakan jawapannya? 

Satu lagi yang menarik tentang Vitamin C Shaklee ialah ianya adalah jenis sustained realease. Tau apa maksud sustained realease? 

Sustained realease ni bermaksud perlepasan secara berperingkat. Sustained realease Vitamin C mengandungi 500mg vitamin C. Apabila dilepaskan secara berperingkat, ia akan melepaskan 100mg vitamin C pada setiap 1 jam. Ia tak boleh dilepaskan sepenuhnya kerana badan kita hanya boleh serap dos rendah saja iaitu 100mg. 

Satu lagi Vitamin C ni mengandungi Bioflavonoid. Bioflavonoid ini terdapat pada kulit buah oren dan berfungsi dalam membantu badan kita menyerap vitamin c dengan lebih cepat. 

MANFAAT VITAMIN C SUSTAINED RELEASE UNTUK KULIT CANTIK GLOWING
  1. Menjadikan kulit semakin gebu dan anjal
  2. Mencerahkan kulit serta menjaga kulit dari pancaran sinaran UV
  3. Menjadikan kulit wajah berseri-seri
  4. Menjadikan kulit lebih cerah kemerahan dan melembabkan kulit
  5. Mengecutkan jerawat yang baru tumbuh
  6. Mencegah pembentukan pigmentasi jeragat
  7. Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus pada kulit dan badan
  8. Mencegah penuan sebelum usia yakni membanty mengekalkan AWET MUDA
  9. Menbantu memudatkan parut jerawat dan jeragat.
  10. Menjadikan kulit wajah semakin lembut, putih dan glowing
Menarikan? Itulah sebabnya saya sukakan Vitamin C Shaklee ni dan hanya setia padanya sahaja. Walaupun saya ambil Vitamin C Shaklee hanya untuk kesihatan menyeluruh iaitu untuk imun badan. 

Harga sebotol RM97.50 ( 180biji ) boleh tahan 6 bulan. Murahkan ? Dan yang penting berkesan. Jom kita jamu mata testimoni Vitamin C Shaklee dulu yer. Mereka semua ni ambil untuk kulit cantik glowing tau.





Nak order Vitamin C Shaklee boleh order dengan Jaa k.

Jaa (013.9141124)
FB: wan nurhasliza wan taib
Blog: vitaminkucorner.blogspot.com
Ig: vitamincantik_shakleeketereh
ID SHAKLEE : 932441



Comments

  1. Banyak lagi testimoni yang berjaya untuk masalah kulit muka dengan vitamin c.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA