8 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE YANG ANDA SENDIRI AKAN TERUJA

Assalamualaikum dan selamat pagi. Kenapa perlu daftar ahli shaklee? Apa kelebihan jadi ahli Shaklee? Pagi ni saya nak kongsi apa sebab saya syorkan korang semua daftar ahli shaklee dan join shaklee dengan group saya.

Biasa kalau ada customer yang ingin cuba produk shaklee, saya akan tawarkan supaya mereka daftat ahli. Yer la sebab bila dah daftat ahli korang akan dapat beli dengan harga yang sangat-sangat murah. Bila dah jadi ahli shaklee korang akan dapat penjimatan sehingga 20% dari harga runcit. Lepas tu kalau pembelian pada bulan tu korang beli produk dengan jumlah UV 150 korang akan dapat bonus lagi. Jadi kenapa nak rugi kan? Join ahli lagi jimat sebab tu la saya memang tawarkan pada customer saya.

Tapi biasalah yang menolak tu lebih ramai dari yang menerimanya. Tapi saya yaknlin bila mereka dah rasai #shakleeeffect , saya pasti suatu hari mereka pasti akan daftar ahli.

Apapun hari ni saya akan kongsikan apa kelebihan dan manfaat lain yang korang akan dapat bila join shaklee. Dan pada siapa yang dah buat keputusan untuk daftar ahli, saya akan bagitahu caranya. 

Kelebihan dan manfaat Bila daftar Ahli Shaklee
  • Dapat membeli dengan harga Ahli
  • Layak mendapat promosi yang ditawarkan oleh Shaklee
  • Dapat access Shaklee today ( website Shaklee)
  • Bonus tunai setiap bulan samada untuk individu @ berkumpulan
  • Dapat untung runcit 20% (jika yang berminat untuk berbisnes)
  • Bonus insentif kepimpinan sehingga peringkat yang ke-6
  • Kelas dan training akan ditawatkan untuk yang lebih serius
  • Bonus insentif kereta
dan banyak lagi lah. Jadi ada yang berminat? Satu pelaburan yang tidak merugikan. Samada hanya untuk makan sendiri mahupun untuk yang ingin tambah pendapatan.

Berminat nak join Ahli Shaklee ? Saya akan ajar bagaimana cara untuk korang daftar sebagai Ahli.

Cara Daftar Ahli Shaklee

1) Dengan Yuran hanya RM65 + Pos RM10. Tanpa pembelian barang pun korang dah boleh  jadi ahli Shaklee. Saya akan bantu korang daftar dengan semua detail yang korang bagi setelah payment Rm75 dibuat. Setelah daftar korang akan dapat 1 booklet produk Shaklee dan juga price list barang. Korang boleh terus membeli dengan menggunakan ID sejurus pebdaftaran dibuat. 

2) Pendaftaran secara PERCUMA. Nak jadi Ahli secara percuma pun boleh. Korang kena buat pembelian sekurang-kurangnya 200 point. Korang akan dapat memver free malah akan layak dapat Cash Back. Jimat kan?

3) Daftar terus di pejabat @ Cawangan Shaklee di kawasan terdekat korang. Korang kena beli borang Ahli dengan harga RM4 (10kpg). Masuklan detail korang dan di item SPONSOR korang letak nama saya WAN NURHASLIZA BT WAN TAIB, ID SHAKLEE: 932441. Setelah selesai staff Shaklee akan proses dan korang blh terus menggunakan ID untuk membeli.

Jom rasai penjimatan sebagai Ahli Shaklee. Samada untuk makan sendiri @ untuk menjana pendapatan bersama Shaklee. 

Berminat nak jadi Ahli Shaklee di bawah saya boleh hubungi saya k.

JAA (013.9141124)
FB: Wan Nurhasliza Wan Taib
Page : Mommy's vitamin cantik
Blog: vitaminkucorner.blogspot.com
ID Shaklee: 932441

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA