SET BERSALIN MODEN SHAKLEE PASTIKAN KEPERLUAN NUTRISI IBU MENCUKUPI AGAR CEPAT SEMBUH DAN BERTENAGA

Kenapa saya panggil Set bersalin Moden? Inilah kelainan yang ada pada Shaklee. Biasa kalau kita dengar set-set bersalin lain yang ada di pasaran akan dilengkapi dengan minyak urut, minyak panas, bengkung dan sebagainya. Betul tak? Tapi set bersalin Shaklee ni cuma ada vitamin-vitamin untuk dimakan sahaja. Minyak-minyak urut semua tu memang ta ada dalam set bersalin shaklee.Set bersalin Shaklee ni lebih menekankan konsep untuk memenuhi keperluan nutrisi ibu semasa dalam pantang. Dan yang lebih menjimatkan Set Bersalin Shaklee ini boleh diteruskan sehinggala habis masa berpantang.

Sepertimana yang semua orang tahu, semasa dalam pantang hampir semua makanan tak boleh diambil oleh ibu berpantang. Ini sebenarnya bukan dari segi perubatan tapi dari segi kepercayaan dan adat tradisional mengikut kaum.Kalau ikutkan kat hospital tu menu tomyam ayam pun ada dihidangkan tau...Bila balik rumah berpantang dengan mak dan nenek mula ni tak boleh makan, tu tak boleh makan..Dari pengalaman saya sendiri, dalam pantang ni lebih menyeksakan dari berpuasa sebab apa pun tak boleh makan..Cuma boleh makan ikan bakar dan sup sayur..Tiap-tiap hari makan menu sama boring jugak kan? Lagi, mana nak dapat nutrisi yang penting untuk keperluan tubuh?

Sebab tu dengan adanya set bersalin Shaklee ini ia boleh pastikan keperluan nutrisi ibu dipenuhi..Biasala, sewaktu berpantang badan rasa lemah, muka pucat, stress lagi sebab baby tak nak tidur malam dan macam-macam lagi lah..nak menyusukan baby lagi..sebab tu keperluan nutrisi yang lengkap adalah sangat penting bagi ibu dalam pantang.
 
Apa Kelebihan set bersalin Shaklee?
  • Boleh diambil seawal hari pertama bersalin samada bersalin normal atau pun secara pembedahan.
  • Membantu ibu lebih cergas, sihat, luka cepat sembuh, elak stress..
  • Mesra bayi
  • Berkesan mengatasi masalah sembelit - ramai dah yang cuba dan sangat berpuas hati
  • Harga yang sangat berpatutan iaitu hanya RM268.75 dan tahan untuk 4 bulan (kecuali vitamin C tahan untuk 8 bulan)
  • Set bersalin Shaklee ini turut boleh dikongsi oleh suami (maklumlah suami pun kena bantu isteri)
  • Boleh bantu kualiti penyusuan ibu
SET BERSALIN SHAKLEE PASTIKAN KEPERLUAN NUTRISI IBU MENCUKUPI SELEPAS BERSALIN


B Complex
 Vitamin yang lengkap dengan kumpulan vitamin B dimana ianya banyak membantu dalam mencegah stress dan juga tekanan perasaan yang sangat berbahaya kepada ibu ketika dalam pantang. Ia juga bantu mencegah alergi dan memberikan tenaga walaupun terpaksa berjaga malam.

Vita-Lea
Merupakan Multivitamin Shaklee yang lengkap dengan 28 jenis vitamin dan zat mineral termasuk zat besi. Ibu berpantang biasanya mengalami kehilangan darah semasa proses bersalin, oleh itu mereka amat memerlukan zat besi bagi membina semula sel-sel darah merah yang telah hilang. Oleh itu, badan akan cepat rasa cergas dan sihat.

SR Vita-C Plus
Vitamin C pula meransang pembinaan kolagen secara semulajadi dalam tubuh. Oleh itu ia boleh mempercepatkan proses penyembuhan luka dan sekaligus bantu pudarkan parut luka. Vitamin C juga bersifat tinggi antioksidan yang boleh meningkatkan sistem pertahanan tubuh. Ia bantu mencegah batuk, selsema dan demam.

Zinc Complex
Nak tahu kenapa ikan haruan sangat popular dalam membantu luka cepat sembuh?
Kerana ikan haruan sangat kaya dengan zink. Namun bukan semua orang boleh makan ikan haruan kan? Tambah pula zaman sekarang agak sukar nak dapatkan bekalan ikan haruan. Mujur ada Zinc Complex. Ia berfungsi membantu mempercepatkan penyembuhan luka. Tambah pula Zinc Complex dapat membantu mengatasi sembelit dan rambut gugur berlebihan

Oleh itu sangat-sangat disyorkan bagi ibu-ibu terutama sekali yang berpantang sendiri sambil menjaga anak-anak yang lain. Amalkan SET BERSALIN SHAKLEE adalah paling sesuai untuk anda. Banyak manfaatnya yang akan anda perolehi malah anda akan terkejut dengan hasilnya sekiranya berterusan mengamalkan sehingga selepas habis pantang. Bukan sahaja untuk kesihatan malah kecantikan juga akan terserlah.

Alhamdulillah pengalaman saya sendiri mengamalkan SET HAMIL dan SET BERSALIN  hingga gini mengamalkan SET OPTIMUM Shaklee sudah hampir 2 tahun saya tak mengambil ubat di hospital mahupun klinik.

B COMPLEX (120 BIJI) RM53.75
VITA LEA (120 BIJI) RM88.75
VITA C PLUS (180 BIJI) RM92.50
ZINC COMPLEX (120 BIJI) RM33.75

Untuk yang berminat dan ingin merasai kebaikan SHAKLEE boleh terus hubungi saya di

PENGEDAR SHAKLEE KOTA BHARU
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA