OMEGA GUARD DAN KELEBIHANNYA

Pernah dengar Shaklee?
Pernah dengar OMEGA GUARD?

Ada yang dah kenal dan ada juga yang dah kenal tapi tak tahu fungsi mahupun kelebihan diakan? Jangan bimbang saya akan bantu. Entri kali saya akan share tentang Omega guard dan juga Kebaikannya.




Sumber dari google

OMEGA GUARD mengandungi asid lemak Omega-3 secara semulajadi dimana ianya mampu meningkatkan sistem imunisasi dan menyihatkan paru-paru. Ianya diekstrak dari ikan lauk sejuk dan bukannya dari hati ikan. Omega Guard Shaklee merupakan Omega-3 yang paling tulen di dunia.

Kenapa saya kata sedemikian? Kerana omega-3 mengandungi rangkaian penuh spektrum 7 asid lemak semulajadi termasuk DHA,EPA dan ALA. Kaedah penyulingan yang digunakan pula adalah berbeza dengan syarikat lain dimana Shaklee menggunakan kaedah Penyulingan Bergred FARMASEUTIKAL terkini. Kaedah ini dapat penyingkirkan bahan-bahan bahaya seperti Plumbum, merkuri, kadmiun, arsenik dan lain-lain.
Sebotol Omega Guard (90biji) RM 136

KEBAIKAN OMEGA GUARD

1. Membantu meningkatkan DHA OTAK kanak-kanak.

2. Bagus untuk Sendi, meningkatkan daya ingatan, membantu meningkatkan daya tubuh, bagus untuk saraf dan dapat memanaskan tubuh.

3. Membantu memberi kelegaan kepada pengidap Rheumatisme dan gout kerana ia membantu melegakan kesakitan akibat bengkak atau sakit kerana serangan sendi.

4. Membantu memanaskan badan dan ianya sangat sesuaj untuk mereka yang sudah berumur yang selalu menghadapi sejuk kaki @ sejuk badan.

5. Membantu mengurangkan risiko Asma terutama dikalangan kanak-kanak.

6. Sanagat bagus untuk Jantung.

7. Untuk menelihara kesihatan pada tahal yang optimum dan membantu sistem tubuh berfungsi dengan baik.

SIAPA YANG MEMERLUKAN OMEGA GUARD

# Ibu hamil
# Kanak-kanak
# Wanita yang mementingkan kecantikan kulit
# Lelaki yang ingin mengawal kolestrol
# Ibu menyusu
# Sesiapa yang ingin KURUS
# Pesakit Jantung, strok, obesiti,gout

Tidak dinafilah ramai yang mengamalkan OMEGA GUARD ni sebab banyam rupanya kelebihannya. Jangan segan-segan untuk dapatkan omega guard dengan menghubungi saya.

WAN JAA
0132287224
ID:932441


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA