PENGEDAR SHAKLEE KOTA BHARU DAN KOK LANAS

PENGUMUMAN PENGUMUMAN PENGUMUMAN...

Anda bermasalah dalam mendapatkan produk SHAKLEE ?
Tak tahu nak hubungi siapa?
 
Jangan bimbang. Ianya akan dapat diatasi bila anda hubungi saya. Saya merupakan pengedar Shaklee area Kota Bharu dan Kok Lanas. Jadi sesiapa yang berada dalam kawasan tersebut tak payah segan-segan. Pelanggan yang berada di area yang berhampiran dengan Kota Bharu dan Kok Lanas juga boleh hubungi saya.

Nak stok sampai ke tangan anda dalam masa yang cepat? tak nak tunggu 2 3 hari baru barang sampai?
Bagi yang berada dekat Kota Bharu dan Kok Lanas, saya  menyediakan perkhidmatan COD (cash in delivery) kata orang mat saleh. hehehe. Antara kawasan COD saya ialah Bandar Kota Bharu, Kubang Kerian, Mulong, Kadok, Ketereh, dan Kok Lanas. Jadi yang berada di kawasan yang dinyatakan di atas, hanya perlu dail no saya terus order , barang akan dihantar secepat mungkin dan bayaran akan dibuat setelah anda terima barang. Jadi yang nak COD jangan malu, jangan segan hubungi saya

Bagi yang berada jauh jangan bimbang kita masih boleh berurusniaga.Dengan sekelip mata saja yang jauh pun boleh berhubung. Apa lagi kalau bukan dengan teknologi sekarang. Tak kira di mana berada, hanya dengan klik semua akan dapat. Begitu juga la jika ingin mendapatkan produk Shaklee.Cuma perlu order dan buat pembayaran melalui internet/ATM ke akaun yang diberi dan dalam masa 2 3 hari bekerja order anda akan dihantar melalui POS LAJU @ GDEX.
Mudah jer kan? Tambah pula setiap pembelian tu akan diberikan konsultansi secara PERCUMA sepanjang menjadi pelanggan shaklee. Bukan itu saja, tips-tips berkenaan cara makan dan juga tips-tips kesihatan juga akan diberi secara PERCUMA sekiranya menjadi pelanggan saya.
Sebenarnya konsultansi dari pengedar tu amat penting dalam mengamalkan produk kesihatan tak kira la anda ambil apa sekalipun. Kalau sekadar makan dan tidak tahu tentang tips-tips penting, jangan salahkan produk tersebut jika anda tidak berjaya.
Tapi In Syaa Allah dengan saya, saya akan bantu anda sehingga anda berjaya. Samada berjaya dalam mandapat tahap kesihatan yang baik mahupun bejaya dalam biz shaklee ni. Hah nak tahu kenapa saya cakap Shaklee jug mampu membuat anda senang lenang? Nantikan di entry akan datang yer.
 
Pengedar Shaklee terdekat dengan anda..Hubungi saya sekarang :-
 
 
NAK TERUS JADI AHLI PUN BOLEH. KLIK JER NIE SINI

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA