BESTNYE HIDUP DAPAT BERCUTI BERSAMA KELUARGA TERSAYANG

Lepas berkeluarga ni dah tak ada istilah bercuti sorang-sorang @ bersama kawan-kawan. Kalaupun bersama kawan-kawan mesti keluarga akan dibawa bersama.

Jadi bila ditanya apa saya suka buat nie salah satu jawapannya. Boleh dikatakan sebagai hobilah. Kalau anda pernah baca entri sebelum ni saya ada cerita tentang minat saya. Sebenarnya ada 2 benda lagi yang saya suka buat iaitu saya suka baking kek dan juga menjahit manik. Tapi untuk cabaran hari ke9 ni rasa nak share pasal bercuti jer.

Jadi kalau orang tanya apa saya suka buat? Jawapannya ialah bersama keluarga bercuti menghabiskan masa dan gembira bersama. Itulah perkara yang paling nikmat tau. Sebenarnya setahun sekurang-kurangnya sekali saya akan bercuti bersama keluarga.Tu tak campur dengan company trip aka dinner lagi. Jadi sekurang-kurangnya setahun tu 2 kali juga la dapat bercuti.

Demong Beach Resort Terengganu

Pulau Pinang

Pulau Langkawi

Hah anda pun mesti pernah pergikan? Kalau ingatkan time holiday nie rasa tak puas jer. Rasa nak jer sambung cuti untuk berholiday tapi apakan daya kerja tetap kerja. Itulah antara tempat yang pernah saya dah keluarga lawati. Kenapa ada anak perempuan jer? Hehehe sebab tu masa bertiga dan si suami pula tak suka sangat bergambar. Yang penting kami enjoy.

Next location mungkin dalam bulan Dec 2014 dan destinasinya adalab CAMERON HIGHLAND. Tak sabar rasanya nak hirup udara segar kat sana. In Syaa Allah kalau ada kelapangan nanti saya akan cerita holiday di Cameron Hinghland pula.

Itu jer la rasanya tentang apa hobi yang saya suka buat. Hobi lain nanti kita cerita dientri yang lain k. Apa pun kemana saja saya pergi dan berada supplement Shaklee tetap dibawa sama. Hehehe

Iklan jap. Untuk yang nak order Shaklee boleh hubungi saya k.

Wan Jaa
FB: Af corner
ID: 932441
0132287224

Lovely
Wan Jaa


Comments

  1. Bercuti ngn family adalah benda yang paling best utk dijadikan hobi kan. Saya pun suka. Anyway g cameron nanti jgn lupa try tea float kat bharat tea plantation ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.yer kak memang best.apa special float kat bharat tea tu? Ok nati saya cuba k

      Delete
  2. Best x kat demong beach resort terengganu tu? Maz mcm nak plan p sana jugakla bila blik kg nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best maz. Anak2 lah plng enjoy sbb situ bukan jer ada pool malah ada playground.jadi bila bosan main pool diorang akan main plyagroud lak.pantai pun dekat. Byk aktiviti boleh buat kat sana.

      Delete
  3. saya pun suke berjalan2 ngn family.. hobi kite same nampaknya.. hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA