CABARAN 7 HARI BERBLOG, DAY 2: PERCUTIAN IDAMAN SAYA

PERCUTIAN IDAMAN ?

Rasa macam best jer tajuk Day 2 ni. Kena pula yang memang suka travel dan bercuti nie. Saya gerenti mesti ramai yang suka bercutikan? Dapat hirup udara segar, dapat realease tension, dapat luangkan masa bersama keluarga. Bestkan?
 
Hihihi..Saya? Of Course la saya minat sangat bercuti. Tambah-tambah dah ada hero-heroin. Lagi meriah tau. Dulu pergi bercuti dengan En Hubby jer pastu bertiga dan sekarang berempat. Saya nie memang suka bercuti tapi setakat dalam Malaysia jer. Tak ada lagi peluang untuk keluar negara. Nanti kita doa-doalah mana tahu satu masa Allah angkat pergi bercuti luar negara.
 
Back tu tajuk kita la. Percutian idaman saya yang memang saya tunggu-tunggu selama nie ialah saya nak pergi di satu resort yang berada tengah-tengah laut. Hah !! kenapa terkejut ker? Tak tahulah ada ker tak resort macam tu tapi yang lebih kurang tu pun dah ok. Tak nak pi jauh pun.


Tahu tak kat ner nie? GOLDEN PALM TREE RESORT.Terletak dekat Sepang Gold Coast. Nie la tempat yang saya nak pi. Nak sangat rasa ketenangan bila berada tengah laut tu. Tambah-tambah dengan orang yang tersayang. Bestnye kalau dapat pi honeymoon sekalikan. Dan kalau ada yang tanya dan nak bagi hadiah mesti saya akan cakap tempat nie.kikiki. Dapat pula duk dalam bilik macam nie...
 
Ivory Palm Villa

 Kawan-kawan yang membaca nie nanti doa-doakanlah saya suatu hari impian nak datang sini tercapai. Hehehe

Rasa itu jer kut tentang Percutian Idaman Saya. Kalau ikutkan semua tempat nak pergi tapi banyak benda lagi nak difikirkan. Kalau asyik pergi bercuti jer botok lah hubby I yang memang dah botak tu.kikiki..Sori abang. Tapi kalau setahun 2 kali tu kira ok la..

Ok la cukup setakat nie dulu dan harap entri kali nie tidak membuatkan anda boring bila membacanya. Nanti jumpa lagi di entri ketiga k. Cabaran DAY 3 menyusul selepas nie.

Ada yang tertinggal entri DAY 1 ? Boleh KLIK disini.

Life is Beautiful
Wan Jaa

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA