PENGALAMAN SENDIRI 2 TAHUN TAK PERLU MAKAN UBAT SEJAK AMALKAN VITAMIN SHAKLEE

Assalamualaikum. Petang nie rasa malas la nak tulis pasal Produk Shaklee. Tapi masih ada kaitan dengan shaklee tau. Yer la orang dah jatuh cinta macam nie la. Mesti nak jer war-warkan pasal kekasih hati kita nie. hehehe
 
Alhamdulillah syukur sangat-sangat dipertemukan dengan shaklee nie. Sedar tak sedar dah hampir 2 tahun mengamalkan produk shaklee nie. Bermula dengan SET HAMIL, SET PANTANG, dan sekarang masih mengamalkan SET KULIT CANTIK dan SET KESIHATAN OPTIMUM. Baru perasan sepanjang tempoh mengamalkan Shaklee ni rupanya sudah lama saya tidak mengambil ubat-ubatan dari hospital mahupun klinik. Sekadar sakit kepala dan demam selsema alhamdulillah dengan Vitamin C saja sudah memadai.
 
Dulu saya banyak bergantung kepada ubat klinik. Kena gastrik la, migrain la, senggugut la. Macam-macam la. Tapi sekarang tak perlu lagi. Sebab vitamin yang saya amalkan setiap hari telah memberi kesihatan yang baik untuk saya. Alhamdulillan dan semua itu adalah dengan izin ALLAH. Bila kita mempunyai kesihatan yang baik tentunya kita dapat membuat kerja harian dan beribadah dengan sempurna.
 
Sekarang saya merupaka pengedar sah Shaklee untuk kawasan Kota Bharu. Jadi untuk yang berminat boleh la hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut tentang produk Shaklee.
 
 
KEHIDUPAN YANG SIHAT AKAN MEMBERIKAN HIDUP BAHAGIA
SIHAT UNTUK BERAMAL..

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA