CARA MINUM ESP DENGAN BETUL DAN BERKESAN

ESP lagi. Hah itu lah bestnyer ESP. Bukan saja best masa minum dia jer malan borak pasal dia ESP pun best tau. Jadi hari nie kita citer pasal ESP lagi k. Siapa sudah mencuba ESP ? Sila angkat kaki..hihihi. Angkat tangan la kakak-kakak semua. Wow mesti ramaikan yang mengamalkan ESP nie. Mana taknya ESP nie produk HOT SELLER dan ON DEMAND. Jadi mustahillah kalau masih ada yang tak kenal ESP..
Khasiat & Kebaikan ESP
Apa yang best sangat ESP nie yer? Boleh bagitahu tak? hehehe. Tak apa biar saya bagitahu la apa kebaikan ESP ni.
# ESP membantu menghilangkan kulit berjerawat. Parut terjadi akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru yang sihat bagi menggantikan sel yang mati.
# ESP menjadikan kulit wajah cantik dan lebih berseri-seri
# ESP membantu untuk kuruskan badan. Cepat kenyang
# ESP dapat memberikan tenaga, menjadikan badan sihat, cergas dan kurang letih. Sesuai diamalkan dibulan puasa
# ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu bagi ibu menyusu. Milk booster
# ESP menganjalkan dan mengembalikan payudara anda
# ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan ibu hamil ditahap yang optimum
dan banyak lagi la. Yang sudah dan sedang mengamalkannya mesti sudah tahu manfaatnyakan?
BESTKAN ESP ? Kalau yang masih ragu-ragu dan rasa na kenal sepenuhnya ESP boleh jer hubungi saya. Boleh KLIK disini untuk lihat testimoni ESP.
CARA MINUM ESP DENGAN BETUL DAN BERKESAN
Jom kita tengok RESEPI ESP yang boleh anda cuba
1) ESP + AIR SUAM
Resepi paling senang dan jimat..hihihi..dan ini la MY FAVOURITE resepi.
Saya memang sukanya bila ianya dibancuh dengan air suam jer sebab keaslian soya tu dapat dinikmati.SEDAP TAU. Saya ada cuba dengan resepi-resepi lain tapi tak berapa omm.(org kelantan cakap tok berapo nyakut).hihihi
2) ESP + MILO / TAMAR COCOA
3) ESP + FRESH MILK (DUTCH LADY)
Saya perah cuba dengan Ducth Lady perisa coklat memang sedap. Lemak-lemak gitu. Tapi saya still suka ESP dengan air suam.
4) ESP + RIBENA
5) ESP + HORLICKS
6) ESP + TWISTER OREN
7) ESP + SUSU ANMUM
8) ESP + NESVITA 3 in 1
9) ESP + campuran buah-buahan yang diblend (mana-mana buah yang anda suka)
10) ESP + MEALSHAKE / PERFORMANCE DRINK / CINCH SHAKE
11) ESP + NESTLE BLIST
Cadangan Sukatan dan Waktu Minum ESP
Sukatan : 1 SUDU ESP + Air Kegemaran anda ( 1 @ 2 kali sehari)
Biasa diambil waktu pagi ketika perut masih kosong. Saya pun lebih suka minum waktu pagi sebelum pergi kerja. Sebab masa tu perut saya tengah "kriok kriok" lapar. Dengan keadaan pagi yang kelam kabut. yer la mana nak sidai kain, mana nak mandikan anak-anak dan hantar anak ke sekolah jadi tak sempat nak sarapan pagi. Jadi langkah mudah amik 1 sudu ESP dan alhamdulillah tahan sehingga tengah hari.
Jadi amat sesuai untuk anda yang tengah diet dan ingin kuruskan berat badan tau. Saya amat syorkan untuk anda amalkan ESP.
Tips untuk mendapatkan KESAN yang baik
  •  Jangan bancuh ESP dengan air panas, air berkafein atau air berkarbonat sebab boleh menghapuskan nutrisi yang terdapat dalam ESP
  • Gunakan thumbler atau shaker untuk memgonjang ESP supaya mudah larut. Tapi kalau air dalam suhu bilij hanya perlu bancuh dengan sudu jer. Yang macam biasa saya buat hanya guna mug sahaja.
  • Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal
Sekarang sudah tiba masanya anda ber ESP. So apa lagi? Boleh hubungi saya untuk mendapatkan ESP dan juga produk Shaklee lain. Tapi perlu diingat setiap penggunaan mesti perlukan konsistensi dan kesabaran. Yang penting CONSULTANCY.
Istimewa untuk anda saya akan bagi consultancy secara PERCUMA bila membeli dengan saya.
1 TONG ESP ( 850gm) RM161.25
  

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA