VIVIX SHAKLEE BANTU PEROKOK BERHENTI MEROKOK

Assalamualaikum semua. Salam bersiaran.

Perokok ingin berhenti merokok !!

Saya pasti ramai perokok yang mempunyai impian untuk berhenti merokok tapi belum berjaya. Saya pasti ramai perokok berusaha berhenti merokok dan dalam cubaan tersebut ada yang berjaya berhenti merokok selama seminggu, sebulan malah 3 4 bulan tapi akhirnya kembali merokok semula. Susahkan nak berhenti merokok nak nak dia adalah perokok yang tegar.


Semua tahu rokok adalah bahaya tapi disebabkan ketagihan mereka tak mampu meninggalkan rokok. Malah dalam islam pun melarang dari merokok kerana rokok adalah haram. Saya ada cara untuk membantu perokok tegar berhenti merokok tapi semuanya atas keinginan perokok itu sendiri. Vivix Shaklee bantu perokok berhenti merokok. Pernah tak korang tahu pasal ni? Jadi sekarang korang kena ambil tahu sebab Vivix akan membantu korang dari menjadi perokok tegar lagi.


Gambar hanya sebagai bukti. Tidak terniat sedikit pun untuk menyakiti sesiapa @ menjadi modal promosi jualan Shaklee. Sebaliknya sebagai peringatan dan saling ingat-mengingati.

Vivix Shaklee bantu perokok berhenti merokok. Mana buktinya? Ni antara testimoni perokok yang berjaya berhenti merokok dengan vivix.






Jadi pada sesiapa yang berniat nak berhenti merokok janganlah kuburkan niat tu. Masih ada cara yang boleh bantu korang berhenti merokok iaitu dengan VIVIX. Pada perokok yang ingin cuba VIVIX untuk berhenti merokok saya nasihatkan jangan mudah putus asa dan kena banyak bersabar. Sebab healing crisis yang bakal korang hadapi seperti pada peringkat awal perokok akan alami masalah kesihatan yang teruk.

Ini kerana pada temboh tersebut badan kita akan ada tindak balas tubuh untuk melawan dan memperbaiki sel badan dan juga membuang sisa toksik dari tubuh, Jadi bila kita TAK NAK pada rokok kita kena siap sedia dengan simpton yang bakal kita hadapi dalam proses berhenti merokok. Tapi percayalah sekiranya korang dapat hadapi semua ni belum sempat jer habis sebotol vivix korang tak kan pandang lagi pada rokok.

KENAPA VIVIX ?

Kerana Ramuan yang terdapat dalam vivix 10kali ganda lebih hebat dari resvatrol.
  • Antioksidan yang tinggi yang dapat membaiki sel tubuh yang sudah rosak akibat rokok
  • Diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh rokok disamping menghilangkan ketagihah merokok
  • Antioksidan dapat bantu menstabilkan radikal bebas yang tak stabil akibat nikotin yang terdapat dalam rokok
  • Antioksidan dapat bantu melindungi dan memperbaiki DNA yang telah terjejas akibat nikotin
Semoga info ni dapat memberi manfaat dan membantu korang yang berniat untuk berhenti merokok. Untuk mendapatkan VIVIX korang boleh hubungi saja dan saya akan consult korang dalam membantu korang untuk berhenti merokok.

FB : Wan Nurhasliza Wan Taib (JAA)
Blog : Mommy Cergas
No Tel / no wasap : 0139141124
Shaklee ID: 932441

Pada kawan-kawan @ saudara mara yang ingin beli terus di Office Shaklee boleh guna ID:932441 ni. 

Happy Shooping with MOMMY CERGAS  





Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA