VITAMIN TAMBAH BERAT BADAN BAGI MEREKA YANG TERLALU KURUS

Selalu kita dengar ramai yang mencari tips untuk kurus dan juga supplement nak kurus. Betul tak? Sebab tu kalau kita tengok bersepah dekat luar sana penjual mencari peluang untuk menjual ubat-ubat kurus. Dan mereka yang nak kurus ni akan teruja untuk mencubanya. Yer la.Semua nak nampak cantik. Bagi diorang Kurus tu cantik.

Tapi tidak pada mereka yang kurus tapi terlampau. Sedih memikirkan diri yang selalu diejek oleh kawan-kawan dan sedara-mara gara-gara terlalu kurus. Dan sebab itilah mereka yang terlalu kurus ni mencari vitamin tambah berat badan mereka.

Serius saya cakap. Kadang-kadang tak tahan dengan ejekan tapi terpaksa pekakkan telinga jer. Bukan tu jer bila terlampau kurus ni, kita akan kelihatan cengkung, kurang bermaya dan akan sentiasa kurang sihat. Bila kita tak bermaya dan kurang sihat ianya akan mengganggu emosi sekaligus akan mempengaruhi kesuburan.

Jadi sebab itu lah post kali ni akan membantu mereka yang berniat nak tambah berat badan tu.

SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE.


Shaklee ada vitamin untuk mereka yang ada masalah terlampau kurus ni. Kena ingat nak tambah berat badan ni pun kena ada cara yang betul dan sihat tau. bukan main hentam jer telan makanan. Kena tambah dalam keadaan yang seimbang dari segi karbohidrat, protein dan juga lemak.

Kesemua ni ada terkandung dalam Set Tambah Berat Badan Shaklee ni. Saya akan huraikan satu-satu k.

VITA LEA

  • Vita lea merupakan multivitamin yang membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron. Ianya sangat oenting dalam pembentukan darah merah
  • Vita lea akan membantu dalam memberi tenaga, tak lesu dan kulit menjadi tegang. Selain itu akan bantu dr pitam dan pening
  • Dalam Vita Lea juga terdapat Iodin dimana iodin ni penting bg mereka yang ada masalah tiroid. Ia akan mencegah dari penyakit tiroid. 
  • Pengambilan vita lea secara konsisten akan memberilan side effect yang lain seperti kulit semakin cantik, kuku yang licin dan rambut akan jadi lebih kuat. 
B COMPLEX
  • B complex mengandungi8 jenis vitamin yang penting untuk badan disampinh membantu mengawal kadar metabolisma dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, kurang rasa letih, mengawal tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan. 
  • Membantu menambahkan selera makan
MEALSHAKE
  • Mealshake merupakan sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein. 
  • Protein adalah yang paling penting dalam proses  tambah berat badan kerana pengambilan protein boleh mengisi keperluan tubuh 
  • Protein adalah asas kepada pemakanan tubuh badan samada untuk tambah berat badan, nak kurus mahupun nak cantik 
Betul ker Set Tambah Berat Badan Shaklee ni berkesan? Buktinya boleh lihat dibawah. Sudah beribu yang berjaya. Alhamdulillah. Si sini saya kongsikan beberapa testimoni set tambah berat badan yang dah berjaya dengan Shaklee.




 Kenapa anda perlu beli dengan saya??

Sebab saya merupakan pengedar sah Shaklee Kelantan dan setiap pembelian korang akan dapat konsultansi percuma dari saya. Samada dari segi cara pengambilan vitamin mahupun cara makan. Jadi korang tak perlu bimbang sebab saya akan membantu korang sehingga mencapai apa yang diimpikan selagi korang menjadi pelanggan saya.

Dan untuk penjimatan yang hampir 50% dari harga , korang boleh mendaftar AHLI SHAKLEE dengan saya dan kita sama-sama bekerjasama bagi yang ingin menjana pendapatan dalam Shaklee.

Untuk dapatkan Set Tambah Berat Badan ni korang boleh hubungi saya

1. Call / Wassap  - 013. 9141124 (Jaa)
2. PM FB Wan Nurhasliza Wan Taib
3. Pembelian terus di mana-mana cawangan Shaklee. Korang boleh guna ID : 932441 saya

PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA & COD di kawasan terdekat KETEREH, MULONG, WAKAF BHARU & BANDAR KOTA BHARU

Happy Shooping 😊

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA