VITAMIN CHEWABLE-C PLUS KEMBALI DIPASARAN

Yeay ia dah kembali. Vitamin chewable-c kembali di pasaran setelan sekian lama menyepi. Saya pasti ramai ibu ayah yang ternanti-nanti vitamin c untuk anak-anak ni kan? Yerlah mana taknya sebab banyak khasiat yang terdapat dalam Chewable-c Vitamin ni.Chewable-c ni biasanya diambil oleh kanak-kanak bagi menguatkan imun badan mereka. Jadi ibu ayah tak perlu bimbang @ risau bila  anak demam, selsema atau batuk. Tambah-tambah anak yang jatuh sakit dalam masa yang terlalu lama.


Chewable-c Vitamin ini amat sesuai diamalkan oleh semua kana-kanak terutama sekali kanak-kanak yang ada masalah seperti
  • Batuk berpanjangan
  • Asthma / lelah
  • Kerap demam dan selsema
  • Kanak-kanak yang ada resdung dan alergik
  • Kanak-kanak yang ada masalah gatal dan kulit sensitif
 Saya pasti anak-anak pasti suka vitamin Chewable-c ni. Rasa oren yang masam-masam dan ianya hanya perlu dikunyah ataupun dikemam ala-ala gula-gula gitu. Jadi bolehlah ibu ayah tukarkan gula-gula anak-anak kepada Vitamin Chewable-c plus ni. Lagi berkhasiat.

APA ISTIMEWA VITAMIN CHEWABLE-C NI ?
  • Semulajadi dan bukannya sintetik
  • Lulus KKM
  • Rasa Oren yang sangat semulajadi dan masam-masam manis yang membuatkan kanak-kanak suka
  • Tiada perasa dan pewarna tambahan yang tidak baik untuk kesihatan
  • Melalui ujian klinikal
  • Beyond Organik
  • Berkesan
Oh yer sebelum terlupa. Chewable-c ni bukan saja boleh dimakan oleh kanak-kanak tau tapi juga orang dewasa terutama sekali ibu-ibu yang ada morning sickness. Vitamin Chewable-c membantu mengurangkan rasa loya dan muntah ibu-ibu hamil. Jadi memang jimatlah sebab seisi keluarga boleh menikmatinya. 

Bagi yang ingin mendapatkan Vitamin Chewable-c ni boleh terus menghubungi saya yer.  

KENAPA SAYA ?

Sebab saya merupakan Pengedar Shaklee Kota Bharu yang sah. Saya akan membantu anda dan keluarga anda dalam memilih vitamin yang sesuai untuk seisi keluarga. Bukan itu saja tau. Setiap pembelian vitamin shaklee dengan saya, saya akan berikan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan dengan produk Shaklee yang diambil.

CARA MENDAPAT VITAMIN CHEWABLE-C DAN VITAMIN SHAKLEE 

Pertama : Boleh terus menghubungi saya di talian 0139141124 atau wasap untuk sebarang pertanyaan. Sekiranya deal, proses pembayaran dibuat dan saya akan POS produk Shaklee ke kediaman anda.
Kedua : COD dikawasan berhampiran. Antara kawasan COD saya ialah Ketereh, Mulong, Kota Bharu, Wakaf Bharu

Happy Shooping !!!!!

013 9141124 ( JAA )
FB: Wan Nurhasliza Wan Taib
ID Shaklee: 932441
PAGE: Mommy's Vitamin Cantik





Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA