5 SEBAB KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE?

Alhamdulillah sekarang ni dah ramai yang berdaftar dengan Shaklee. Samada mereka menjadi ahli hanya untuk makan ataupun untuk menjadikan ianya sebagai satu perniagaan. Macam saya pada asalnya hanya ambil untuk makan sendiri bagi memastikan kesihatan terjamin tapi Alhamdulillah bila dah rasa kesan yang baik dari Vitamin Shaklee ni, terbuka hati saya untuk membantu mereka-mereka yang memerlukan. Alhamdulillah sekarang dah masuk tahun kelima saya bersama dengan Shaklee.

Jangan terkejut tau ada pengamal tegar Shaklee yang dah lebih 20 thn masih setia dengan pengambilan produk Shaklee. Mana taknya ? Sebab dioarang tahu kelebihan produk Shaklee dan yang penting ianya selamat dan berkesan. 

Kenapa dan apa sebab mereka boleh setia sehingga ke hari ini bersama Shaklee ? Kenapa mereka pilih Shaklee ? Yang saya tahu antara sebab utamanya ialah kerana Produk Shaklee SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. Itu jugalah menjadi salah satu sebab saya boleh jatuh cinta dengan Shaklee.

6 SEBAB KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE ? KENAPA PERLU PERCAYA SHAKLEE SELAMAT ?

1. Shaklee merupakan syarikat Produk Kesihatan Pertama di Dunia 
  • Produk Shaklee dihasilkan dan wujud lebih dari 5 nekad dulu iaitu lebih kurang 50thn yang lepas. Shaklee merupakan syarikat yang menghasilkan vitamin semulajadi yang terulung di dunia. Pengasasnya Dr. Forest Shaklee yang mula mencipta Vita Lea pada tahun 1915 iaitu multivitamin yang tertua di dunia sudah dapat membuktikan yang Shaklee memang terbaik.
2. Produk yang berasaskan sumber SEMULAJADI &  BEBAS BAHAN KIMIA

  • Untuk pengetahuan semua produk Shaklee adalah semulajadi dan ini amat sesuai dengan konsep Shaklee sendiri iaitu GO-GREEN. 
  • Semua produk Shaklee adalah bebas bahan kimia seperti Paraben dan Gluten. Paraben ini biasa kimia yang digunakan di dalam produk kesihatan dan kecantikan. Ianya sangat bahaya untuk jangka masa panjang dimana ianya boleh mendatangkan penyakit seperti kanser dan kerosakan buah pinggan. 
  • Produk shaklee juga Gluten, berita baik untuk mereka yang mengalami alahan gluten dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, korang boleh memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih baik dan sihat,
3. Produk yang terbukti SELAMAT

  • Produk Shaklee dicipta oleh saintis yang hebat dimana Shaklee mempunyai lebih dari 60 saintis bertauliah dalam menghasilkan produk yang terbaik.
  • Saintis-saintis ini akan melakukan kajian klinikan terhadap produk sebelum ianya dipasarkan.
  • Shaklee melabur lebih 300juta USD dalam research & development untuk produk Shaklee dan lebih 100000 ujian kualiti dibuat setiap tahun ke atas setiap produk shaklee
  • Shaklee juga menjalankan Landmark Study bagi produk Shaklee
  • Semua produk Shaklee tiada bahan pengawet, pemanis atau perasa tiruan
 4.  Produk Shaklee adalah HALAL


  • Produk Shaklee diperakui halal oleh badan halal Islamic Services of America (ISA) sama seperti badan halal JAKIM kalau di Malaysia.Untuk kepastian korang boleh terus check dekat web JAKIM sendiri. 
  • Untuk pengetahuan produk Shaklee setiap negara berbeza tau. Untuk negara Islam seperti Malaysia dan Indonesia pihak Shaklee mengasingkan tempat memproses produk dengan negara-negara lain. Ini untuk memastikan ianya bebas dari unsur-unsur yang tidak halal.
  • Jadi kita tak perlu ragu-ragu dengan produk Shaklee. Untuk kepastian sudah ramai master-master Shaklee dari Malaysia melawat kilang di USA , kilang yang memproses produk Shaklee untuk negara Islam. Malah saintis-saintis mereka pun ramai yang muslim. 

5. BERKESAN
  • Shaklee tidak pernah mengiklankan produk secara komersial di dalam television dan Shaklee tak pernah ada duta produk seperti produk-produk lain. Itulah yang membuktikan Shaklee betul-betul berkesan
  • Duta Shaklee adalah semua pengguna Shaklee yang dah merasa kebaikannya
  • Tetapi sudah ramai artis-artis yang amalkan Produk Shaklee  sekarang antaranya Erra Fazira, Rita Rudaini, Asyraf Muslim dan ramai lagi lah
  • Testimoni pengguna pula belambak-lambak. Hanya google jer testimoni Shaklee beribu-ribu keluar.
 Alhamdulillah mereka dah dapat yang terbaik dari Shaklee. Anda bila lagi. Masih ragu-ragu dengan Shaklee? Buanglah rasa ragu-ragu tu dan yakinlah dan percayalah sahklee memang selamat.

Sekiranya korang ada sebarang pertanyaan tentang Shaklee mahupun ingin membeli Vitamin Shaklee, boleh terus hubungi saya JAA di talian 0139141124. Kenapa saya ? Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee Kelantan dan saya akan bantu korang untuk masalah yang korang hadapi. Memang ramai pengedar Shaklee di luar sana tapi buatlah pilihan yang terbaik. Setiap pelanggan saya, saya akan beri konsultanci percuma selagi hayat korang menjadi pelanggan saya dan menjadi ahli di bawah saya.

FB: Wan Nurhasliza Wan Taib
Blog: Vitaminkucorner.blogspot.com
ID Shaklee: 932441
Call/Wasap: 0139141124
Ig: shaklee_kota bharu

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA