CARA SEMBUH LUKA CZER DENGAN CEPAT. PENGALAMAN SENDIRI

Alhamdulillah masih berkesempatan menyambut aidil adha tahun ni. Dan alhamdulillah dah masuk 3 bulan dah baby kecik saya Nur Ayra Medina. Maksudnya dah 3 bulan saya czer. Alhamdulillah baby membesar dengan sihat. Luka czer pun semakin baik. Jahitan luar memang dah cantik.

Kenangan pertama dan kenangan paling manis kerana terpaksa bersalin Czer. Anak pertama dan kedua alhamdulillah secara normal dan sakit yang dihadapi juga berlainan. Bagaimana saya hadapi berpantang czer dengan mudah dan senang hati? In Syaa Allah akan saya ceritakan dalam post ni.


Anak pertama secara normal. Sedikit masalah iaitu tak pandai nak meneran. Yer la tak pernah ada pengalaman bersalin katakan. Tapi Alhamdulillah walaupun mengambil masa lama tapi semuanya selamat.Baby selamat dilahirkan dengan berat 2.9kg. Anak kedua sakit bersalin tak lama dan proses bersalin hanya mengambil masa yang sekejap jer. Tapi Allah uji dengan uri terlekat selepas bayi selamat dilahirkan. Masa tu Allah sahaja tahu bila rahim digorek-gorek oleh doktor pakar untuk membuang sisa-sisa supaya tidak ada yang tertinggal dalam perut. Sakit yang ni lagi sakit dari bersalin tau. Tapi semua itu pengalamaan. Betapa besarnya pengorbanan seorang ibu berjuag demi melahirkan seorang zuriat. Alhamdulillah

Dan anak ketiga Allah uji dengan pembedahan bila sakit contraction disebabkan ubat induce tidak memberikan apa-apa kesan. Hanya sakit contraction sahaja tetapi bukaan jalan tidak terbuka. Menahan sakit selama 10jam di labour room akhirnya saya ditarik ke OT room untuk emergency czer. Alhamdulillah tak sampai 2 jam bayi saya selamat dilahirkan dengan berat 2.55kg. Dan maka bermulalah pantang saya sebagai ibu bersalin czer. 

Gerun ? Takut ? Bimbang ?

Itulah yang bermain difikiran saya. Hari pertama czer Allah jer tahu betapa takutnya nak bangun nak gerak mahupun nak jalan. Dalam hati terus terfikir VIVIX. Alhamdulillah hari kedua VIVIX dah sampai ke tangan saya. Semua ni kerana umi Aziyana yang menasihat kan saya supaya amalkan vivix sekiranya bersalin pembedahan. 

Alhamdulillah hari kedua start ambil Vivix, hari ke4 dah rasa kesannya. Bangun dari katil, berdiri dan berjalan ke tandas dah tak perlu pertolongan siapa-siapa. Malah badan bertenaga. Sikit pun tak rasa letih.So apa lagi memang tak tinggal la vivix time pantang tu. 
Cara sembuh luka czer dengan cepat dah saya temui. Jadi takkan tak nak amalkan. betul tak? 

Dah mula jatuh cinta pada Vivix dan saya amat yakin saya amat memerlukan vivix untuk pulihkan luka dalaman saya dan juga kecantikan. Vivix ni rupanya berfungsi membaiki sel-sel dalaman. Jadi bila sel cantik maka fungsi badan pun akan cantik. Sebab tulah luka pun cepat baik sebab Vivix bertindak terhadap sel.

Jadi untuk ibu-ibu yang bersalin Czer saya sarankan amalkan Vivix. In Syaa Allah hari-hari pantang anda akan berjalan lancar dengan senyuman. Selain dari bersalin czer, vivix juga sesuai untuk mereka yang menjalani apa-apa pembedahan untuk memaatikan luka cepat baik. Samada untuk pudarkan parut akibat jahitan mahupun luka dalaman. Memang terbaik la vivix. 

Bersalin normal boleh amal Vivix tak? 
Semestinya boleh. Bersalin normal pun akan alami luka dalaman. Urat-urat pun banyak terputus dan otot-otot pun jadi lemah disebabkan proses bersalin. Jadi Vivix boleh bantu semua masalah tersebut. Vivix akan bantu pulihkan luka dalaman dan pulihkan otot-otot yang longgar sekaligus memberi tenaga kepada ibu-ibu berpantang.

Saya nak share beberapa testimoni yang dah amalkan VIVIX dalam tempoh berpantang kerana Pembedahan.







Sesiapa yang nak standby vivix untuk pantang nanti samada bersalin normal mahupan pembedahan boleh terus hubungi saya. 

Nak jimat kena Call/wasap saya hari ni kerana PROMOSI VIVIX tinggal 6 hari jer lagi. Jimat berbaloi-baloi.

Jaa (0139141124)
FB : Wan Nurhasliza Wan Taib
Blog : vitaminkucorner.blogspot.com
Page : mommy's vitamin cantik
ID SHAKLEE : 932441

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA