PENGEDAR SHAKLEE KOTA BHARU & KOK LANAS 013 9141124

Assalamulaikum dan SELAMATNHARI RAYA HAJI. Dah nak masuk Sept yer kita. Lagi 3 bulan maka berakhirlah tahun 2018. Sekejap jer kan masa berlalu. Tup tup dah meningkat umur-umur kita yer. Hehe..Apapun mesti ramai yang nak kelihatan awet muda dan sihat walaupun umur semakin meningkatkan?? Jomlah semua amalkan Shaklee. Bila dah terjebak dengan Shaklee ni gerenti tak cari lain..hehe.

Apa? Tak tahu nak beli dengan siapa dan dekat mana? Hah sekarang dah jumpakan? Jangan segan jangan malu. Boleh hubungi saya JAA Pengedar Shaklee Kota Bharu & Kok Lanas. Ala kira Pengedar Shaklee Kelantan la. Sebab semua boleh beli dengan saya. Cuma yang jauh kiter pos. Yang dekat kita cod.

So yang nak tahu apa-apa tentang produk shaklee mahupun harga bolehlah hubungi saya yer. Tak yah la malu-malu k. Saya pun insan biasa jer.hehe. ok la nanti saya perkenal sikit sebanyak tentang diri saya k.



Saya Wan Nurhasliza. Blh panggil saya Jaa jer. Asal Kelantan tau. Tu gambar dengan anak-anak bertuah saya. Gambr dia ambil masa besday kakak. Gambar tu ada 2 jerkan. tapi Sekarang dah tambah sorang bb kecik yang montel n cute.Suami of courselah sorang. Hehe.. Saya bekerja dekat Kota Bharu jer tu yang boleh COD Shaklee kawasan yang terdekat dengan Kota Bharu. Tapi yang jauh tak perlu bimbang sebab saya pun buat servis pengeposan tau.

Terlibat dengan Shaklee ni dah masuk 5 tahun lepas iaitu ketika hamil anak kedua. My boy tu. Asal amalkan Shaklee ni sebab nak pastikan ibu dan anak dalam kandungan sihat sepanjang tempoh hamil tu tapi Alhamdulillah ianya terkesan hingga sekarang. So bila dah dapat kesan yang baik dari Shaklee ni nak sangatlah saya share dengan korang semua.


Ni bb kecik sy. Baru berumur 3 bulan. Ni anak ramadhan tau. Coz 1 ramadhan dia dilahirkan. Dan Alhamdulillah anak Shaklee juga.

Pengedar Shaklee Kota Bharu & Kok Lanas mungkin dah ramai tapi bolehkah anda pastikan yang mereka dapat consult anda sebaik mungkin??

Jadi pilihan semua ditangan anda. Nak makan supplemen apa semuanya boleh sebenarnya. Cuma cara nak consume dia tu yang jadi masalah. So nak pastikan anda yang dapat terbaik boleh terus hubungi saya JAA Pengedar Shaklee Kota Bharu & Kok Lanas sekarang.

Nak cari SET HAMIL,SET PANTANG, SET MENYUSU, SET KURUS, SET CANTIK, SET UTK GASTRIK,SET SUBUR,SET JERAWAT, SKIN CARE, VITAMIN KESIHATAN SEISI SEKERLUARGA, VITAMIN UNTUK ANAK, VITAMIN SEMBELIT dan banyak lagi la boleh hubungi saya k.

Untuk yang berada diluar Kelantan jangan bimbang kerana penghantaran seluruh Malaysia juga saya buat. Pengeposan In Syaa Allah mengambila masa 3 hingga 4 hari. Untuk yang nak COD boleh terus hubungi saya.

Kawasan COD saya ialah KOTA BHARU, KETEREH, KOK LANAS, MULONG, WAKAF BHARU

JOM SIHAT BERSAMA SHAKLEE











Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA