SET KESUBURAN SHAKLEE

DAH LAMA KAHWIN, MASIH BELUM HAMIL.....

Jangan sedih dan jangan bersungut kerana itu adalah merupakan ujian dari Allah untuk hambaNYA yang sabar.Dan kita tak perlu untuk terlalu sedih dengan ujianNYA. Apa yang perlu kita lakukan sebagai hamba ialah berdoa dan terus berdoa serta ikhtiar dalam mencapai impian kita. Malah Rasulullah juga pernah berpesan supaya JANGANLAH PUTUS ASA BERDOA. Daripada Abu Hurairah bahawa Nabi SAW bersabda yang bermaksud:
" Allah sentiasa memperkenankan doa seseorang hamba selama doa itu tidak mengandungi (perkara) dosa, (perkara yang) memutuskan silaturrahim dan selama meminta supaya cepat-cepat diperkenankan".

JANGAN BERPUTUS ASA DIKALA DOA BELUM DIMAKBULKAN
Ramai diluar sana yang alami masalah ini dan sudah ramai yang mencuba pelabagai supplement dalam usaha untuk hamil. Tapi masih sama tetap tak hamil. Sebagai ikhtiar saya nak syorkan anda mencuba SET KESUBURAN SHAKLEE dimana ianya khas untuk si isteri dan si suami. Hah jangan ingat bila tak hamil perempuan jer kena usaha dan try supplement tu supplement ni. Suami pun kena jugak tau sebab benih tu datang dari suami. Kalau si suami yang bermasalah macam mana si isteri nak hamil. Betul tak?
Untuk Isteri   : Vita Lea, B complex, Vit C, ESP, Alfalfa, GLA Complex
Untuk Suami : Vita Lea, B complex, Vit C, ESP, Vit E Complex, Zinc
Hah banyaknya? Mesti semua terkejut tengok vitamin tukan? yer la kena beli & makan banyak vitamin sekaligus walhal hasilnya belum tentu jadikan? Untuk yang terfikir macam tu, saya cadangkan buang dulu dari minda anda sebelum mencuba supplement ni. Be positif ok? Tapi bagi saya bila anda tahu setiap fungsi dan kebaikan vitamin tersebut, baru anda tahu bahawa ianya sangat berbaloi.Lagipun tak usahlah berkiran dalam mendapatkan sesuatu yang terbaik.
Vita Lea
  •  Mengandungi 28 vitamin & mineral yang diperlukan oleh tubuh. Kesibukan kita setiap hari menyebabkan badan kita tidak dapat menikmati nutrisi penting. Jadi untuk memastikan nutrisi penting itu wujud dalam badan kita, VITA LEA mampu membantu. Dengan hanya sebiji sehari, vita lea akan membantu meningkatkan taraf kesihatan secara menyeluruh. Jadi untuk hamil, suami isteri perlu melengkapkan kesihatan diri dengan mengambil vitamin ini.
B Compex
  • B complex lengkap dengan vitamin B6 (13.5mg), B12 (40.5mcg) dan asid folic (200mcg).
  • Bagi suami B Complex ni penting dalam menjana tenaga.Selain itu, ianya juga penting sebab merupakan vitamin anti stress. Jadi suami ister akan dapat menikmati masa "bersama" tanpa gangguan emosi dan gembira.
  • Bagi Isteri B complex penting sebab kandungan asid folic yang terkandung didalamnya amat diperlukan bagi mengelak dari risiko Spina Bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang sempurna).
Vita C
  •  Setiap tablet Vit C membekalkan 500mg vitamin c didalamnya. Vit C shaklee merupakan vitamin sustained release dimana ianya akan dilepaskan secara perlahan-lahan dan tahan lebih lama dalam tubuh seseorang.
  • Vit C mengandungi anti oksidan yang tinggi yang berfungsi menghapuskan radikal bebas dalam badan. Juga bertindak menghalang SPERMA dari bergumpal.
  • Amat sesuai untuk lelaki yang mati pujuk kerana Vit C akan membantu dengan menjadikan salur darah lembut, mengembag dan membantu pengaliran darah yang lebih banyak.
ESP
  • ESP ialah protein yang lengkap mengandungi 9 asid amino yang sangat tinggi nilainnya dalam pembentukan sel.Protein adalah makanan asa kepada sel
  • Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan dengan persenyawaan, perlekatan telur dan lain-lain.
Alfalfa
  •  Alfalfa amat penting untuk isteri kerana ianya bertindak sebagai KACIP FATIMAH dan akan menyelesaikan masalah yang selalu dihadapi oleh wanita seperti maslalah keputihan, kegatalan dan sebagainya.
  • Alfala juga dapat membantu bagi mereka yang selalu datang bulan yang tak teratur dan selalu rasa sakit ketika bersama.
GLA Complex
  •  GLA sangat penting untuk wanita terutama yang ada masalah haid tak teratur. Gamma Linolenic Asid) akan membantu dalam menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti.
  • Cecair yang subur ini akan membantu memberi ruang untuk SPERMA hidup dengan lebih lama di tiup fallopio hingga 5 hari.
  • GLA juga berfungsi memberi keseimbangan hormon sekaligus akan memberi kesan pusingan haid supaya lebih tetap/teratur dan akan mengurangkan rasa sakit ketika bersama.
Zinc
  • Untuk si suami, zat paling penting adalah zinc kerana akan melancarkan proses pembentukan hormon testosterone. Juga membantu membekalkan air mani dan memberikan tenaga untuk SPERMA agar lebih aktif menuju ke OVUM.
  • Secara keseluruhan, zinc membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan akan menghasilkan sperma yang sihat.
Vit E Complex
  • Amat penting bagi suami kerana VIT E akan meningkatkan kualiti sperma.
  • Ianya juga akan meningkatkan reproduktif suami dan membantu melahirkan rasa bersemangat untuk bersama pasangan.
Untuk yang sedang berusaha untuk hamil saya cadangkan cuba SET KESUBURAN ini. Alhamdulillah sudah ramai yang mencubanya dan alhamdulillah mereka sangat gembira dengan hasilnya. In Syaa Allah anda juga akan berjaya dengan mengamalkan set ini secara konsisten dan DOA yang tidak putus-putus padaNYA.

Harga untuk Vita Lea (120 biji) RM88.75
Harga untuk B Complex (120 biji) RM53.75
Harga untuk Vit C (180 biji ) RM92.50
Harga untuk ESP (850g) RM150
Harga untuk Alfalfa (330 biji) RM53.75 / (700 biji) RM97.50
Harga untuk GLA (60 biji) RM91.25
Harga untuk Vit E (120 biji) RM149
Harga untuk Zinc (120 biji) RM33.75

Untuk yang rasa ianya terlalu banyak dan tak cukup budget, anda boleh hubungi saya dan saya akan bagi yang paling budget untuk anda bersesuain dengan masalah anda.

Setiap pembelian akan disertakan dengan konsultansi percuma sehingga saya diperlukan. Untuk yang berminat menjadu AHLI juga amat dialu-alukan.




Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA