OSTEMATRIX UNTUK IBU HAMIL

Allah saja tahu sakitnya bila kita cramb @ kejang kaki. Orang kampung saya panggil "NYETOK KARUNG". Dan kebiasaannya berlaku pada ibu-ibu hamil. Bayangkan dengan perut yang sedang membesar, nak tidur pun serba tak kena tiba-tiba plok kaki kejang.. Aduhh. Sakit oiii..!!!. Cubalah tanya kalau uolls tak percaya dan boleh dikatan 90% dari ibu hamil akan hadapinya. TAPI.....Alhamulillah saya tak hadapinya sepanjang tempoh hamil anak kedua..
 
JENG JENG JENG....Kenapa Yer??  Terus baca yer uolls. Nanti uolls akan tahu jawapanya. Ni kisah sebenar saya dan saya nak kongsi kenapa saya tak alami cramb @ kejang kaki. Terima kasih Allah kerana sekali lagi saya diberi peluang untuk hamil dan hamil anak kedua ni memang best sangat sebab sejak kandungan diawal sebulan saya dah mula search supplement.Mesti lah nak yang terbaik untuk bb kita kan?? Ni semua gara-gara first pregnant tak tahu apa-apa..hehehe
 
Ok la straight to the point. Dengan izinNYA saya terjumpala dengan supplement SHAKLEE dan first time consume Shaklee. Supplement pertama saya amik ialah VITA-LEA, B COMPLEX, VIT C, dan OSTEMATRIC.Alhamdulillah sejak amalkan set tersebut, alahan memang saya tak adalah. HB tiap kali jupa doktor mesti kena puji dan paling best dapat tidur lena dan bila bangun badan segar..That the POINT. OSTEMATRIX lah yang bantu saya dari dapat kejang kaki @ orang kelate oyak "NYETOK KARUNG"..hehehe


Hah satu lagi OSTEMATRIX ni sangat bagus untuk yang tak suka minum susu. Nak dibuatkan ceritakan preggy anak kedua ni, saya memang tak boleh minum susu. Minum jer mesti kuar balik. Dah kalau tak minum susu, mana saya nak dapatkan kalsium untuk badan saya ni. Kalsium ni pulak adalah penting terutama untuk ibu hamil ni. Tapi tiada masalah bagi saya sebab OSTEMATRIX mengadungi kalsium yang cukup untuk ibu hamil. Bagus kan?? Makan 1 jer dapat banyak khasiat.

Kelebihan lain saya ada cerita di entry sebelum nie. Jadi sesiap yang rasa dah penah tiap-tiap malam asyik cramb kaki dan ganggu tidur uolss, jom la cuba OSTEMATRIX ni. Oh yer sebelum terlupa , saya di golongan yang susah buang air besar, ala SEMBELIT la..huhuhu. Dan alhamdulillah dengan 4 biji sebelum tidur, pagi esok mesti beres punya..Nie baru kisah saya.Kat luar sana banyak lagi tau. In Syaa Allah saya akan post testimoni tentang OSTEMATRIX ni lagi k.
 
Perhatikan dibawah adalah keperluan kalsium yang disarankan mengikut peringkat umur dan jantina.


 
Perhatikan produk kalsium anda adakah ia lengkap dengan magnesium, vitamin D, fosforus, zink, boron, kuprum dan mangan dan dijamin dapat diserap oleh tubuh dengan baik? Jika tidak, jom BERTUKAR KE OSTEMATRIX HARI INI.
 
Harga OSTEMATRIX (120 biji)  RM61.00
Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee beserta konsultansi, sila hubungi saya di sini:

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA