ATASI ANAK SEMBELIT DAN KURANG SELERA MAKAN

Anak sulong saya memang dari lahir hingga umur 3 tahun meang selalu jer sembelit.Bila time nak buang ya Allah Tuhan jer la tahu betapa susahnya dia nak buang. Menitis air mata ni tau. Sebagai ibu habis cara saya buat untuk bantu anak saya. Susu dah bermacam-macam tukar mahal murah semua sama. Orang cakap kurangkan kepekatan susu pun masih sama. Sehingga sampai tahap terpaksa masukkan ubat..tapi ubat tu tak boleh kerap guna doktor cakap bahaya nanti ususjadi malas dan terpaksa bergantung pada ubat tu.

Sehingga la saya bagi anak saya MELASHAKE, masalah sembelit anak saya sudah tidak ada lagi malah selera makan dia juga bertambah. Dulu nak makan pun susah tapi sekarang tidak perlu pujuk rayu. Pendek kata mealshake dapat membantu menyelesaikan masalah sembelit anak saya.
 
Bukan saya saja tau, ramai lagi ibu-ibu kat luar sana yang berpuas hati dengan Mealshake ni. Selain dapat mengatasi sembelit dan menambahkan selera makan, anak-anak pun susah nak dapat demam. Sekarang nak bawa anak keluar tempat orang ramai pun tidak perlu risau lagi. Dengan hanya sesudu kecil 3-4 kali seminggu dicampurkan ke dalam susunya, masalah anak saya dapat diselesaikan. Alhamdulillah...
 
Hah hanya dicamupurkan dalam susu sahaja. Mealshake didatangkan dalam serbuk/tepung yang berperisa vanilla yang sangat wangi, lazat dan menyelerakan. Cara penyediaannya juga sangat senang. Selain dari dicampurkan dalam susu, boleh juga dicampurkan dalam minuman kegemaran anda iaitu susu segar, jus, yogurt atau terus tabur atas roti dan makan begitu saja. Memang best...

 
JOM KENALI APA ITU MEALSHAKE SHAKLEE
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Meal Shakes menyediakan hindangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia diperbuat dari bahan-bahan semulajadi iaitu sayur-sayuran, buah-buahan, kacang soya, lactalbumin. Lactalbumin merupakan bahan terbaik yang mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap kedalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa.

Meal Shakes dihasilkan untuk semua golongan - bayi, kanak-kanak membesar, pelajar, atlet, ibu hamil, vegetarian, orang sakit, orang yang sibuk bekerja dan orang yang selalu mengambil makanan segera.
 
Kelebihan & Manfaat Utama :-

~Nutrisi lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.

~Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan lain-lain.

~Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin dan kaya dengan kalsium dan magnesium.

~Anti oksida - mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

~Mengembalikan seri wajah - mengandungi vitamin B, zat besi yang lengkap dan copper untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberi kulit/wajah yang lebih cantik.

~Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dari perut dan usus.

~Penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan tenaga.


Mealshake tidak mengandungi sebarang pewarna dan perasa tiruan juga tidak mengandungi sebarang bahan kimia berbahaya. Ia disyorkan untuk kanak-kanak berusia 2 tahun keatas sehingga ke peringkat warga emas.


 

Harga Meal Shakes - French Vanilla (544g) RM113.75
 
Berminat untuk mencuba MEALSHAKE pada anak anda, boleh hubungi saya :-

Af Corner
Watsapp 0132287224
vitaminkucorner@blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA