PERUT BUNCIT ? TIDAK LAGI DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Asyik duk share pasal vitamin untuk wanita jer kan? jadi hari ini saya nak buat kelainan sikit. Entry kali ni saya nak cerita kisah tentang PERUT BUNCIT pula. Hah kalau dah perut buncit mestilah ada kaitan dengan LELAKI kan? Pada sesiapa yang ada suami, abang @ ayah yang perut buncit dan rasa nak merek slim melim balik macam muda-muda dulu, baca entry ni sampai habis yer.
Tapi sebelum tu kita citer dulu kenapa terjadinya perut buncit ni.ok? Tapi janganlah salahkan mereka kerana mereka perut buncit k? Sebenarnya perut buncit ini adalah orang yang sihat tau sebab mereka dapat vitamin dari si isteri tau.So isteri jangan salahkan abang korang yer. Tapi kalau korang nak diorang slim melim balik macam dulu korang kena bantulah..hehehe
Macam mana dapat vitamin dari isteri yang maksudkan tu? Kebuncitan ini berlaku apabila cecair daripada isteri yang mengalir masuk melalui alat sulit lelaki semasa hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon.Perubahan hormon itulah yang membuatkan perut senang buncit. Dan biasanya lelaki buncit ini akan kurus balik sekiranya tidak melakukan hubungan kelamin dalam jangka masa yang lama.Biasanya terjadi pada suami yang dah bercerai.
Banyak cara untuk elak perut buncit sebenarnya. Antaranya ialah :-
Minum Air
  • Pastikan minum banyak air setiap hari kerana ianya akan mencairkan sodium dalam tubuh dan meningkatkan jumlah air yang keluar dari sistem badan. Selain itu, ianya juga akan mengeluarkan segala toksik yang terkandung dalam tubuh badan seseorang. Jadi kena pastikan sekurang-kurangnya minum air 2L sehari.
Makan yang TERTIB
  • Elakkan dari makan dengan cepat dan tergesa-gesa. Kerana makan secara tergesa-gesa akan menyebabkan anda mengunyah dengan cepat dan terus menelan makanan tersebut sebelum hancur. Makanan yang tidak hancur itu akan menyababkan udara dalam usus menjadi tersekat-sekat sehingga mampu membentuk gas yang boleh membuatkan perut menjadi kembung.
  • Jadi makanlah secara tertib dan perlahan supaya segala makanan yang masuk dapat dihadam dengan sebaik mungkin.
Elakkan Sembelit
  •  Sembelit juga merupakan salah satu faktor wujudnya perut buncit. Untuk elak sembelit makanlah makanan yang penuh dengan serat sperti buah-buahan dan sayur-sayuran. Seperti contoh epal dan sebagainya.
Senaman
  • Selain itu anda juga mesti melakukan aktiviti senaman. Aktiviti senaman ini akan membantu menggerakkan cairan dalam perut keluar dari jaringan sistem dan masuk ke dalam saluran darah dimana ianya akan dikeluarkan melalui peluh dan juga melalui hempudu (sebagai air kencing).
  • Senaman yang disarankan ialah berjoging dan juga aerobik.
So rajin-rajinlah lakukan perkara di atas yer. Tetapi kebanyakan kita-kita sekarang ni malas untuk buat semua tu. Alasan sibuk dan tiada masa adalah salah satu faktornya. Jadi takkan nak biarkan buncit tu kekal di situ? Keyakinan dan penambilan juga akan tidak menarik jika berperut buncit. Untuk altenatif lain ramai yang telah mencari dan mencuba supplement yang ada dipasaran untuk menghilangkan perut buncit.
Untuk anda saya syorkan SET PERUT BUNCIT SHAKLEE. Set ini terdiri daripada HERB-LAX dan OMEGA GUARD
 

HERB-LAX
  • Membantu mencuci usus sepenuhnya dan dapat menangani masalah perut buncit
  • Herb-lax berfungsi sebagai agen pembuangan dalam proses menangani perut buncit.
  • Juga merupakan supplement untuk yang sering sembelit kerana Herb-lax akan melancarkan proses penghadaman. Sekaligus dapat membantu pada mereka yang ingin menurunkan berat badan.
OMEGA GUARD
  • Mengandungi minyak ikan yang padat dengan DHA dan EPA. Merupakan vitamin yang terunggul kerana dalam setiap 1000mg minyak ikan Omega Guard terdapat 540mg EPA dan 360mg DHA
  • Membantu menurunkan kolestrol jahat (LDL) dan memperlahankan pemendapan kolestrol. Akan menaikkan paras kolestrol baik (HDL).Kolestrol baik ni akan memperlahankan pemendapan kolestrol pada dinding saluran darah.
  • Omega Guard juga akan meningkatkan metabolisma badan
  • Ianya juga akan mempercepatkan pembakaran lemak dan sekaligus merendahkan paras kolestrol.
  • Omega Guard juga mampu mengawal nafsu makan bagi mereka yang mahu membuang lemak dalam badan. Ini kerana LEPTIN yang terkandung dalam omega akan memberi signal kepada otak dan akan mengehadkan rasa lapar seseorang.
Ramai sudah mencubanya dan alhamdulillah hasilnya memberansangkan. Jom lihat testimoni.

Harga Her-Lax (120biji) RM53.50
Harga Omega Guard (90biji) RM136

Sesiapa berminat dan inginmendapat konsultansi secara percuma boleh hubungi saya k.Yang berminat untuk menjadi ahli sangat dialu-alukan.

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA