ESP UNTUK IBU BERPANTANG

Assalamualaikum.. hari ini kita jumpa balik dan kembali untuk share pasal kehebatan vitamin shaklee.hehehe.. Siapa pernah dengar ESP (Energizing Soy Protein), siapa pernah minum ESP & siapa yang nak rasa ESP ?
 
Hari ni saya nak kongsikan kehebatan ESP ni untuk orang yang tengah berpantang jer.Jadi siapa yang nak kenal apa itu ESP tunggu next entry k. Tapi saya cofirm la lepas anda baca entry ni pun anda akan jatuh cinta pada ESP walaupun belum kenal rapat. Malah anda akan lebih rapat sekiranya anda sendiri yang mengamalkannya.hihihi
 
Ok la semua orang tahukan dalam tempoh berpantang selama 40 hari tu semua benda tak leh nak makan kan? Yang hanya boleh makan, nasi puteh, ikan bakar, nak sedap sikit tumbuk lada hitam.Begitulah start hari pertama sampailah habis tempoh berpantang tu. Ada yang advance sikit makan la sup-sup seperti ikan haruan..So dengan hidangan yang kering tak berkuah macam manalah ibu berpantang tak sembelit. Kadang-kadang ada yang terpaksa ambil ubat nak hilangkan sembelit tapi kena yang betul-betul sesuai sebab kalau tak nanti effect untuk baby yang tengah menyusu pulak. Selain tu, tenaga ibu berpantang juga tak cukup. Kena pulak bay yang suka berjaga malam. Alamaknya ibu memang tak tidur la malam. Ianya sudah normal bagi ibu berpantang
 
 
 
Tapi kita juga perlukan tenaga untuk meneruskan kehdupan hari esok. Ni nak citer, kawan saya aka my BFF sedang berpantang sekarang. Masuk dalam 20 hari dia demam sampai tak larat nak bangun, malah makan pun tak lalu. Tambahan pulak baby dia memang suka berjaga malam dan asal malam jer baby dah tak nak tidur bawah. Nak beriba dan asyik nak menyusu jer. Jadi my BFF ni tidur memang tak cukup la..Tapi ajaibnya dia tetap bertenaga dan sentiasa rasa kenyang. Baby pun asyik menyusu jer. Susu tak yah cakaplah memang banyak..
 
Hanya dengan 3 sudu makan ESP diambil diwaktu pagi mampu membuatkan my BFF bertenaga. SEE.. jadi apa lagi nak tahu pasal ESP ni? Tentulah banyak lagi kebaikannya. untuk tatapan semua saya sharedu lu sedikit kebaikan ESP ni k..tapi anda kena ingt ESP ni supplement jer tau tapi jangan pulak sampai tak makan nasi.. Tapi kalau untuk sesiapa yang nak DIET @ KURUS memang berbaloi kalau amalkan ESP ni.
 
 
Jumpa next entry ok. Saya akan ceritakan & share lagi tentang kebaikan ESP.
 
ESP ITEM PALING LARIS SHAKLEE !!
 
Harga ESP (850GM) RM150
 
Yang ingin mencuba tak yah la segan-segan hubungi saya.In Syaa Allah dengan setiap pembelian akan disertakan dengan konsultansi percuma.

AF CORNER (PUAN JAA)
ID:932441
watsapp/call: 0132287224
vitaminkucorner.blogspot.com.my
FB: Af Corner



 
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA