ALFALFA DENGAN KEISTIMEWAANNYA

Alfalfa sebenarnya telah lama digunakan sejak orang dulu-dulu lagi untuk merawat penyakit. Kebanyakan orang-orang Cina Kuno, mereka menggunakan Alfalfa sejak tahun 1500 bagi merawat penyakit sendi,usus,ginjal dan juga sembab.
 
Akarnya boleh tumbuh sehingga 20 kali panjang berbanding dengan tumbuhan lain, sebab itu la ianya dipanggil Raja Segala Tumbuhan dan mampu menyerap pelbagai nutrisi. Alfalfa kaya dengan protein, asid amino,serat,klorofil,15 jenis zat galian seperti kalsium, potassium,zat besi dan fosforus, 10 jenis vitamin iaitu vitamin A, C & E, 8 jenis enzim dan fitokimia.

Pokok Alfalfa
 

Hah nak tahu Alfalfa Shaklee ni dihasilkan oleh siapa ? Mai saya citer.. Alfalfa Complex Shaklee ini telah dibangunkan oleh Dr. Shaklee bermula tahun 1950an lagi. Ianya dibuat dari Alfalfa jenis Medicago Sativa iaitu dari gred paling tinggi dikalangan tumbuhan herba Alfalfa.
 
Alfalfa yang digunakan oleh Shaklee ditanam secara organik, bebas racun serangga dan bahan baja yang digunakan adalah bebas kimia. Proses pengeringan daun-daun matang yang kaya dengan klorofil tu pun hanya menggunakan udara secara semulajadi sebelum dihancurkan menjadi serbuk dan dikompres ke bentuk tablet.

APA LEBIH ALFALFA SHAKLEE ?

# Mencuci usus, hati dan darah - Alfalfa merupakan makanan yang sangat beralkali oleh itu ia boleh meneutralkan keasidan dalam tubuh dan menghilangkan toksin.

# Memperbaiki sel-sel kanser & Menghilangkan tumor - Mengamalkan pengambilan alfalfa boleh mengalkalikan badan, dengan itu membaiki sel-sel kanser dan membuang tumor

# Melegakan keletihan

# Memperbaiki masalah saluran penghadaman - akan membaik pulih sistem penghadaman seperti masalah kembung perut, sembelit, dan ulser gastrik.

# Membantu menghapuskan lemak

# Mencegah & merawat Atritis

# Penggalak SUSU - alfalfa merupakan herba galactogogue yang membantu meningkatkan penghasilan susu ibu

# Mencegah penyakit jantung, strok & darah tinggi


Untuk kesan yang menyeluruh, Alfalfa boleh digabungkan dengan beberapa vitamin lain. Antaranya ialah:-


  • Set Menyusu - Alfalfa + ESP
  • Set Kurus - Alfalfa + Lecithin
  • Set Suami Isteri - Alfalfa + Vitamin E
  • Set Gout - Alfalfa + Omega Guard + B Complex
  • Set Resdung - Alfalfa + Vitamin C + B Complex
  • Set Kesuburan Wanita - Alfalfa + GLA
  • Set Sembelit - Alfalfa + Herb-lax
  • Set Kencing Manis - Alfalfa + GLA + Ostematrix + Vitamin C + B Complex

Banyakkan kegunaan dan kelebihan Alfalfa Complex nikan. Especially untuk wanita. Memang kena makan Alfalfa ni. Saya pun amalkan juga tau. In Syaa Allah ada peluang saya akan kongsikan pengalaman saya dalam pengambilan Alfalfa ni. Walau bagaimanapun , saya sangat-sangat syorkan pada wanita di luar sana terutama yang mengalami masalah seperti keputihan, sakit ketika haid, sakit ketika bersama, dan masalah bau badan untuk amalkan Alfalfa ni.Anda sendiri akan tahu hasilnya setelah anda mengamalkannya.


 
Harga Alfalfa (330 biji) RM53.75
Harga Alfalfa (700 biji) RM97.50
 

In Syaa Allah entry seterusnya saya akan ceritakan kenapa setiap WANITA perlukan Alfalfa Complex dan ianya sangat penting bagi yang dah bersuami. Gerenti Suami happy..hehehhe
 
Untuk yang berminat untuk mendapatkan Alfalfa Complex dan juga produk shaklee yang lain boleh hubungi saya k . Setiap pembelian akan disertakan dengan konsultansi percuma dari saya sehingga khidmat saya diperlukan oleh anda semua.

AF CORNER
ID:932441
Watsapp: 0132287224
FB: Af Corner
vitaminkucorner.blogspot.com.my


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA