ESP - KULIT CANTIK, PUTIH,GEBU, & BERSERI

Setiap wanita samada pelajar, suri rumah mahupun wanita bekerjaya mesti mahukan kulit yang cantik, gebu,putih dan berserikan? Tipulah kalau ada yang ta nak cantik..Betul tak? tapi ramai yang tak tahu bagaimana cara untuk dapatkan kulit yang cantik dan sihat. Senang jer sebenarnya, Untuk kelihatan cantik, kita kena amalkan pemakanan yang penuh dengan nutrisi seimbang dan lengkap, mengamalkan senaman yang sesuai dan mengamalkan pemakanan yang tinggi protein bagi menggalakkan pembentukan sel yang sihat.
 
Tetapi dengan kehidupan sekarang yang sibuk dengan tugas kerja harian, benda macam ni buan senang. Tiap hari hanya sempat ambil fast food saja sebagai alas perut malah tidak sempat memikirkan tentang nutrisi lengkap. Itulah yang menjadikan wanita sekarang selalu mendapat pelbagai jenis penyakit kulit seperti kulit berminyak, berjerawat malah banyak lagi lah. Jadi tepuk dada tanyalah selera apa yang anda inginkan.

Oleh sebab hidup penuh kesibukan itulah membuatkan ramai wanita diluar sana mengambil langkah mudah untuk cantik. Ada antara mereka membuat pembedahan la, makan pil la, macam-macam lagi la. sehingga mereka tidak sedar akan effect terhadap apa yang mereka lakukan. Jadi saya syorkan carilah altenatif yang terbaik, yang semulajadi untuk kesihatan dan kecantikan kulit anda.
 
CUBALAH ESP SHAKLEE & IN SYAA ALLAH ANDA AKAN MENDAPAT KULIT YANG CANTIK, PUTIH, GEBU DAN BERSERI malah AKAN TERUS BERTENAGA SEPANANG HARI.


Harga ESP (800gm) RM150.00

ESP (Energizing Soy Protein) SHAKLEE

ESP atau energizing soy protein (protin soya) merupakan produk yang diiktiraf di seluruh dunia dan telah menjalani kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Shaklee hanya menggunakan kacang soya non-GMO di dalam produk ESP ni.

Ia satu-satunya produk yang mengandungi 9 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan semuanya oleh tubuh manusia. Ia juga mengandungi 5 vitamin dan 4 mineral penting yang menyokong penyerapan protein.

ESP memiliki indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu 39.

Harganya pun murah jika dibandingkan dengan jenis yang sama dalam kelasnya.... 30kg kacang soya digunakan untuk menghasilkan satu canister ESP (850 gram) tu. Jadi, boleh bandingkan bagaimana protein yang asli didapati dari kacang soya terpilih ni.

 
KHASIAT ESP
 
~ Membantu hilangkan parut jerawat & jeragat
~ Mencerahkan & memutihkan kulit
~ Menjadikan kulit muka cantik, gebu & berseri
~ Menjadikan kulit semakin tegang dan anjal
~ Membantu meningkatkan penghasilan susu & memekatkan susu bagi ibu MENYUSU
~ Membantu perkembangan tumbesaran bayi dan kesihatan ibu bagi ibu HAMIL
~ Membekalkan tenaga sepanjang hari & menjadikan badan cergas
~ Membantu dalam proses menurunkan berat badan kerana ESP mengenyangkan (sesuai untuk yang ingi KURUS)
~ Membantu membentuk tisu rahim dan sel ovum serta sel sperma yang sihat sempurna. Juga akan menguatkan rahim bagi yang mengalami masalah KESUBURAN
 
 
Telah ramai yang mengamalkan ESP ini dan ramai yang berpuas hati dengan hasilnya. Anda pula bagaimana. Tak kan nak tengok jer orang lain cantik dan sihat. Tak jeles ker? hehehehe..
 
Hah apa lagi mai la order dengan saya ESP ni. Anda happy dengan hasilnya saya lagi gembira sebab dapat membantu menyelesaikan masalah anda. Berminat boleh hubungi saya di :-
 
FB : Af Corner
Watsapp : 0132287224
Blog: vitaminkucorner.blogspot.com
 
~JOM SIHAT BERSAMA SHAKLEE. SIHAT UNTUK BERAMAL~

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA