VITAMIN SHAKLEE MAHAL? BETUL KER ?

Mahal ker Shaklee?

Hari nie saya rasa nak share tentang isi nie. Sebab sepanjang saya guna dan amalkan Shaklee nie semua cakap mahal lebih-lebih lagi saudara mara dan sahabat. Pada mulanya saya mengiakan saja sebab malas nak layan. 

Tapi memang mula-mula saya pun rasa mahal tapi semuanya salah. Lepas amalkan baru tahu bahawasanya vitamin Shaklee lah yang paling jimat. Mana taknya sebab setiap vitaminnya boleh tahan sampai 3 4 bulan. Tak caya? Ok nanti saya akan jelaskan pada anda dimana sebenarnya MAHAL vitamin Shaklee nie.

Vitamin yang saya amalkan sekarang :

1) B Complex - Mengandungi 120biji RM53.75. Hanya sebiji diambil setiap hari. Boleh tahan hingga 4 bulan dan setiap hari hanya spend RM0.45 untuk 1 biji.

2) Sustained Realease Vita-C Plus - Mengandungi 180biji RM92.50. Hanya diambil sebiji sehari dan boleh tahan sehingga 6 bulan. Hah nak tanya saper pernah jumpa vitamin yang boleh tahan sampai 6 bulan dengan harga sehari hanya RM0.51.

3) ESP - Mengandungi 850gm dengan harga RM150. ESP ni boleh tahan sehingga 3 @ 4 bulan.

Kalau nak jelaskan 1 persatu memang tak habis la. Jadi yang mana rasa mahal tu boleh la fikir-fikir balik yer.

Nasihat saya anda carilah pengedar Shaklee yang terdekat dan tanya la diorang. Atau nak lebih puas hati, anda cuba ambil 1 vitamin SHAKLEE yang anda rasa nak cuba kemudian cuba lah anda kira. Jadi akan tahu jawapannya.

Nak tanya saya pun boleh sebab saya pun PENGEDAR Sah Shaklee area Kota Bharu Kelantan. Boleh terus hubungi saya untuk sebarang kemusykilan.

Wan Jaa
0139141124
Id:932441

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA