DEVIL CHOC CAKE

Siapa suka buat kek? Siapa suka makan kek? Sila angkat tangan!!!!

Hihihi. Samalah kita. Saya pun suka makan kek. Buat kek pun dah jadi hobi saya tau sekarang ni. Siapa yang tak pernah tengok koleksi saya sebelum ni boleh la KLIK disini.

Asal sebenarnya saya tak suka buat kek tapi saya memang suka makan. Tapi nak dijadikan cerita suatu hari saya nak sangat makan 1 kek nie tapi harga dia mak oi.. mahal..Tambah lak bila dah kahwin nie macam-macam nak beli jadi last-last cuba la buat kek sendiri. Tapi bila buat sekali macam best jer. Bila dah pandai apa lagi.. Bila buat jer mesti bawa p ofis. Lepas tu lah bermulalah orang tempah.

Sedap kut..kikiki puji diri la pulak. So hari ni share beberapa koleksi tempahan sebelum nie. Jom la tengok. Kalau yang nak resepi pun boleh.

Perkenalkan DEVIL CHOCOLATE CAKE versi saya. Hehehe.. Deco tak berapa cantik sebab tak kreatif sangat. Hihihi

DEVIL CHOCOLATR CAKE





Hah macam mana? Ok tak? Yang last tu bukan order tau tapi sendiri makan. Nampak sedapkan? Memang sedap pun. Tu yang tak tahan tu.Mana taknya, asyik buat untuk orang jer jadi sekali-sekala kena buat untuk kita jugak.. Yummy

In Syaa Allah saya akan share resepi dia pulak lepas nie. Tunggu...

Lovely
Wan JAA




Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA