3 PUNCA SAKIT LUTUT KETIKA SOLAT SEHINGGA TERPAKSA SOLAT DUDUK

" Kenapa kaki makcik?", "Makcik sakit lutut nak. Sakit lutut ketika solat sehingga terpaksa solat duduk."

Pernah tak anda jumpa atau pernah alami situasi macam nie. Kesiankan kalau jumpa makcik makcik dan pakcik pakcik yang sakit lutut. Kadang-kadang diorang nak berjalan, nak solat sangat-sangatlah susah.  Tambah-tambah time nak bangun dari lepas sujud.
 
SOLAT DUDUK

Saya punya experience ialah dari Mak saya sendiri yang mengalami masalah sakit lutut dan cara mengatasinya. Asalnya saya tak tahu dia sakit lutut sehingga saya tengok sendiri masa dia solat. Bukan main susah sangat dia nak bangun. Mungkin sebab dia terpaksa turun naik tangga rumah kami yang 2 tingkat tu membuatkan masalah sakit lutut dia semakin menjadi-jadi.

Apa yang saya buat? Sebulan sebelum dia pergi menunaikan Haji saya telah hadiahkan dia OSTEMATRIX. Alhamdulillah tak sempat habis sebotol dia cakap lutut dia dah tak sakit lagi. Malah ulang alik naik tangga pun membuatkan dia lebih kuat. 

vitamin sakit lutut
Sebotol Ostematrix (120biji) RM61.00

OSTEMATRIX

# Diperbuat dari mineral  SEMULAJADI dan mineral dari laut mati yang mengandungi Kalsium, Magnesium, Fosforus dan Vit D, Zinc,Boron dan manganes.

# Fungsi memperkuatkan tulang, membaiki kekejangan dan kebas, meringankan stres, menyahalkalikan tubuh, membaiki hiperaktiviti perut dan gastrik.

Dan TESTIMONI terdekat saya adalah Mak saya sendiri.

Apa yang anda lakukan untuk orang tua anda sekiranya mereka mengalami masalah sakit lutut dan sendi serta ada kebas-kebas kaki dan tangan?

Bawak mereka pergi klinik, bawak mereka pergi rumah urut, Sapu minyak untuk mereka atau bagi hadiah supplement untuk mereka?

Apa lagi anda ragu-ragu? Untuk kegembiraan dan kesihatan yang baik untuk mereka buatlah sesuatu. Anda mampu mengubahnya. Jom dapatkan Ostematrix hari ini untuk ibu bapa tersayang supaya mereka dapat menjalankan amal ibadah dengan lebih sempurna. Tiada lagi masalah sakit lutut, malah tulang lebih kuat dan sihat !

Bagi mereka yang turut mengalami masalah sakit lutut pada usia muda, anda juga disyorkan untuk mengamalkan Ostematrix.

Bagaimana nak dapatkan Ostematrix untuk dihadiahkan kepada mak ayah bolehlah dapatkan dari saya. Saya adalah pengedar Shaklee yang sah dan terlatih. Saya pengedar Shaklee Kota Bharu. Hubungi saya ditalian berikut:

Nama: Wan JAA
Call / SMS / Wassap: 013-9141124 / 013-2287224
Id: 932441
Kawasan COD: Kota Bharu, Ketereh, Kok Lanas, Kubang Kerian, Mulong, Pasir Tumboh, Wakaf Bahru

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA