JOM ATASI PERUT BUNCIT YANG DAH MACAM 5 BULAN HAMIL

Dulu saya pernah cerita tentang pembersihan usus dengan Herb-lax dan ianya sangat sesuai untuk anda yang ingin kurus. Ada yang terlepas baca boleh jer KLIK disini. Untuk entri kali ni saya nak share bagaimana HERB-LAX boleh bantu anda untuj kempiskan perut. 

" eh bukan ker ngko dah bersalin hari tu ? Ngko hamil lagi erk? Tahniah tahniah. Nampak perut tu macam dan 4 bulan"

Hah macam mana pernah ada alamj situasi macam nie? Rasa nak menangis,geram, marah pun adakan? Yer la mana taknya sebab perut buncit macam tu rama kata anda hamil. Lagi sedih kalau bestfriend @ suami yang cakap macam tu. 

OH NO !! TAK NAK !!

Tolong saya...tak nak macam nie...

Jangan bimbang saya boleh bantu anda. Sapa yang perlukan bantuan saya bileh habiskan entri ni tapi kalau yang masih sayang perut buncit tu anda dinasihatkan berhenti setakat nie. Buang masa jer anda baca entri nie. 

Perasan tak kalau perut buncit tiap kali kita lepas makan dan masa nak bangun, kita akan rasa sengkak. Dan ianya amat-amat membuatkan kita tak selesa. Bukan tu saja tau. Malah nak jalan-jalan pun rasa malu. Mana taknya tia kali jalan @ berlari perut tu beralun-alun mengikut rentak perjalanan kita. Duk jauh pun dah nampak. Saya yang tengok pun naik malu tau.

Hah yang dah kahwin pula akan kurang saham dia di mata suami. Suami nie walaupun nampak tak berkenan tapi dia susah nak cakap.mungkin sebab nak jaga hati yang tercinta. Jadi kita bila dah sedar perlu ambil tindakanlah. Jangan sampai suami cari lain... 

Nie baru dalam bab kecantikan. Perut.buncit ni juga boleh mengundang kepada pelbagai penyakiy kalau tidak dijaga. Sebab penyakit ni datang dari usu yang tidak sihat. Jadi untuk itu kita perlu pastikan usu kita sentiasa sihat.

Jadi untuk yang mempunyai masalah perut buncit saya sarankan supaya anda mengamalkan HERB- LAX. Ianya memang terbaik. Sudah rama yang mengamalkannya dan mendapat kebaikan atas Herb-lax ni.

APA ADA DALAM HERB-LAX ?

Herb-lax mengandungi 9 jenis tumbuhan iaitu Alfal leaves, Senna leaves, Anise seeds, Blue Malva Flower, Buckhorn bark, Licorise root, Rhubarb root, Fennel seeds, and Culver's root

Jom kita tengok Apa Sumbangan setiap bahan ni dalam usaha nak kempiskan perut.

# Alfalfa Leaves - membersih usus, darah dan hati
# Senna Leaves - Meransang tindakan pembersihan yang lembuy pada usus dan perut. Mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.
# Annise Seeds - Meransang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.
# Blue Malva Flower - Membantu proses detomsifikasi dan mengimbangi tektur kulit
# Buckhorn Back - Melembutkan najis bagi memudahkan pergerakan dan memberikan kelembapan pada usus.
# Licorise Root - Membantu proses detoksifikasi
# Rhubarb Root - Herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina untuk digunakan sebagai antibiotik semulajadi
# Fennel Seeds - Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol. Membantu pencernaan dan berkesan dalam masalah sembelit dan kembung perut @ usus.
# Culver's Root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma

KEISTIMEWAAN LAIN HERB-LAX

1. Membersihkan najis yang tersekat dan tersimpan lama dalam tubuh.
2. Meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut.
3. Membantu masalah sembelit.
4. Melawaskan pembuangan air besar.

Sekiranya anda serius nak kempiskan perut dan tak nak diberi gelaran 'buncit' @ 'wanita hamil' , saya sedia membantu anda dengan syarat anda kena disiplin dan sabar dalam mendapat hasil yang terbaik.

untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya :-

Cod Area: Kadok, Kok Lanas, Mulong, Pasir Pekan, Kota Bharu


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA