APA BESTNYA VITAMIN DAN BISNES SHAKLEE?

Alhamdulillah. Masih berpeluang siapkan entri untuk cabaran 9 hari berblog ni. Walaupun dah banyak hari ketinggalan. Harap-harap uolls masih sudi la menjenguk dan membaca blog saya ni yer. 

Entri kali ni rasa macam nak share kenapa agak-agaknya vitamin dan bisnes Shaklee ni famous dan best sangat. Dulu pernah dengar Shaklee nie tapi tak pernah rasa nak ambil tahu. Tapi kehamilan anak ke2 membuatkan saya mula sukakan Shaklee. Pada bermulaan sekadar u tuk mencari vitamin terbaik semasa hamil akhirnya sekarang dah terjebak dalam bisnes shaklee pula. Terima kasih ya ALLAH kerana anak ke2, aku berjumpa dengan Shaklee.

Kenapa saya cakap BEST sangat vitamin Shaklee nie. Tambah-tambah bila dah berbisnes. 

1. Vitamin yang tahan lama
Ramai orang yang tak nak ambil vitamin Shaklee sebab mereka kata Vitamin Shaklee mahal berbanding dengan vitamin lain. Tapi adakah anda pernah check dimana mahalnya Vitamin Shaklee ni? Yer Shaklee memang MAHAL. MAHAL pada KUALITI dan MANFAATNYA. Bagi saya Vitamin Shaklee tak mahal sebab setiap botol vitamin Shaklee dapat tahan sehingga 3 bulan. Malah ada sesetengah vitamin dapat tahan sehingga 6 bulan. 

2. BOLEH DAPAT INCOME DAN RASAI BONUS
Saya sebenarnya tak pernah terlintas nam buat bisnes sebab niat sekadar untuk kesihatan diri sendiri. Tapi bila saya dah rasa manfaatnya, saya sekadar kongsi dengan rakan seterusnya mereka pun mengamalkan Shaklee. Jadi secara tak langsung saya telah membantu mereka yang memerlukan dan sekaligus saya juga dapat rasa bonus. 

3. DAPAT RAMAI KAWAN YANG POSITIF DAN UPLINE YANG BERILMU
Alhamdulillah rezeki saya bila dah buat keputusan nak beli vitamin dengan harga AHLI, saya telah diletakkan dibawah group yang memang bagus. Kawan-kawan yang berfikiran positif dan uine yang sering membantu. Dan yang paling saya gembira kerana group kami amat menekankan AMALAN ROHANI dalam proses untuk mendapatkan jualan yang terbaik. 

Sebenarny banyak lagi yang best dengan Shaklee ni tapi rasa macam nak cakap yang ni jer dulu. In Syaa Allah kalau ada lagi ruang nanti saya akan cerita lagi k.

Kepada sesiapa yang nak mencuba Vitamin SHAKLEE dan ingin mencari pendapatan sampingan boleh hubungi say. Nanti kita birak-borak.

KLIK disini untuk Kelebihan menjadi Ahli

LOVELY
Pengedar Shaklee Anda





Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA