FONDANT CAKE - FROZEN EDIBLE IMAGE

Kek lagi hari nie yer kawan-kawan. Ala biasa la bila dah minat mesti buat punya. Tapi entri kali ni lain sikit sebab ni first time buat tau. Permintaan pelanggan jadi buat jer la.hehehe

Siapa pernah dengar FONDANT CAKE?

Saya dah dengar masa mula-mula berjinak dengan kek ni tapi tak pernah buat sebab ramai orang cakap susah. Pastu costing sikit. Pernah juga terlintas nak buat tapi tak buat-buat. Tapi akhirnya...

TARAA..This is my First Fondant Cake..cantik tak?kikiki

FONDANT CAKE: FROZEN EDIBLE IMAGE

Inilah hasilnya selepas bertungkus lumus. Walaupun tak kemas tapi puas hati sebab pelanggan sangat-sangat gembira. Itu yang pentingkan.hehehe

Kek dalam tu saya buat Vanila Sponge Cake layer with buttercream. Simple tapi menarik.

Bila dah buat ni rasa yakin lak buat fondant nie. Saya belajar kat ner? Haha... nak tahu dari mana saya belajar? Saya hanya tengok youtube dan adalah tanya kawan-kawan yang pro tentang fondant kek ni.

Jadi lepas nie siapa nk order fondant cake bolehlah. Tapi nak bagitahu fondant cake memang mahal jadi jangan terkejut dengan harganya k.

Setakat nie la dulu.lepas nie kalau ada lagi saya akan pos lagi k.

Lovely

Wan Jaa
0132287224
Id:932441

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA