AMALAN MENJEMPUT REZEKI

Alhmdulillah syukur sangat sebab saya diberi peluang bertemu dengan Shaklee. Dengan hanya menjadi AHLI, saya bukan sahaja dapat khasiat dari vitamin tersebut malah saya dapat tingkatkan amalan rohani dalam kehidupan seharian. Walaupun masih tidak konsisten tapi saya yakin suatu hari saya dapat amalkan secara konsisten. In Syaa Allah.

Apa amalan rohani yang saya cakap tu yer? Ia merupakan satu AMALAN MENJEMPUT REZEKI. Rezeki yang dimaksud bukan saja duit tau. Rezeki yang saya maksudkan ialah Rezeki Duit, Rezeki Anak, Rezeki Sihat, Rezeki Bahagia dan banyak-banyak lagilah.

Jadi entri kali ni saya nak share amalan menjemput rezeki. Amalan nie biasa diamalkan oleh ahli-ahli perniagaan. Alhamdulillah amalan ini pun sering diamalkan oleh Upline Shaklee dan SID. Antara amalan-amalannya ialah:-

# Amalan wajib diawal waktu
# Sedekah konsisten. RM1 sehari buat sampai sebulan dan terus istiqamah
# Baca Al-Fatihah 40x selepas subuh
# Zikir Ya Hayyu Ya Qayyum 313x
# Zikir Ya Wahab 1000x sehari (boleh mulakan dengan 330x sehari dulu)
# Baca Yasin sekurang-kurang 1 kali sehari
# Solat Sunat DHUHA 2 rakaat. Amalkan setiap hari
# Solat Sunat TAHAJJUD - mulakan dengan 1 kali seminggu kemudian 3 kali seminggu
# Bacalah Surah Al Waqiah sekali sehari dan Surah Al Mulk setiap kali sebelum tidur

Jom kita pakat amalkan. Untuj bermulaan kita test dulu untuk tempoh 40 hari berterusan. Pasti anda akan gembira dengan hasilnya.

JOM BERAMAL

Lovely
WAN JAA
0132287224
ID: 932441

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA