PERSEDIAAN BANJIR DENGAN VITAMIN UNTUK PASTIKAN KESIHATAN KELUARGA TERJAGA KETIKA MUSIM TENKUJUH

Kita ni dah masuk musim tenkujuh. Sebelum ni kalau musin macam ni apa yang saya buat. Pastikan makanan cukup dirumah. Walaupun rumah tak naik air. Tp bila tiba time macam ni semua nak pastikan bekalan makanan cukup untuk seisi keluarga. Betul tak?
.
.
Tapi sekarang bila dah tiba musim tengkujuh ni, benda yg paling penting ialah kesihatan diri dan anak2. Kalau dibuatnya demam @ sakit musim2 banjir ni, bukan ker bimbang ibu ni. Sihat sakit semua tu Allah yang tentukan cuma kita ni kena usaha, kena sediakan perisai dalam nak hadapi situasi macam ni.
.

So sebagai persediaan banjir kali ni, saya sediakan beberapa vitamin untuk anak2. Antaranya Nutriferon, Vit C, Omega Guard dan Mealshake. NUTRIFERON akan sy guna bila rasa badan ni macam nk demam. Bila anak nampak mcm nak selsema,  OMEGA la sy akan bg. Tp sekarang ni pun memang sbji sehari diaorang ambil. Yer la dengan cuaca sekarang ni, hujan jer memanjang jd badan kita mesti kuat nak lawan cuaca sejuk macam tu.
.

Untuk saya pula, VITAMIN C memang akan ambil hari2. Tapi sebenarnya apa yang ada dekat rumah tu bukan saja utk standby musim tengkujuh malah untuk hari2. 😘😘
.
.
Lagipun kebanyakan Vitamin Shaklee boleh tahan 2 3 bulan. Memang jimat la. Pula tu boleh makan seisi keluarga.
.
.
Ada yang nak buat persiapan musim tenkujuh ni seperti saya? Jangan segan hubungi saya k.Pengedar Shaklee Kota Bharu dan Kok Lanas. In Syaa Allah anda akan dapat konsultansi percuma dari saya.



#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#shakleelover
#pengedarshakleekoklanas

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA