GATAL-GATAL HILANG DENGAN KRIM AJAIB SHAKLEE : HERBA BLEND

Biasa kan kena gigit nyamuk? Tak pun kena gigit semut? Takkan la tak pernahkan? Kalau bukan kita yang kena, mungkin anak-anak, suami @ adik beradik. Untuk keeluarga saya, krim herba blend menjadi pilihan untuk masalah-masalah gatal macam ni. Alhamdulillah ianya dah menjadi bff kami semua.



Masalah gatal-gatal hilang dengan krim ajaib shaklee sekelip mata jer. Hehe. Kenapa erk kami suka sangat Herb Blend Shaklee ni??


Sebab kami sekerluarga suka Krim Herba Blend
✔ Krim yang tidak melekit
✔ Krim yang 100% semulajadi dan HALAL
✔ Krim yang cepat meresap
✔ Krim tak berbau dan sesuai untuk semua jenis kulit
✔ Boleh jadikan sebagai losyen harian

Oleh kerana kelebihan ni la kami sekeluarga tak pernah miss pakai Krim Ajaib ni. Untuk anak manja saya tiap kali sebelum tidur mesti dia request suh gosok2 badan dia. Jadi krim ni la saya guna. Tapi memang best sebab saya perasan bila sapu krim ni sebelum tidur, nyamuk memang tak datang gigit malah menghalau nyamuk2 tu.

That why la pergi mana-mana pun kami takkan tinggal. Saya memang selalu bawak tiap kali balik rumah mak @ pergi travel mana-mana. Yang paling suka dengan krim ni adalah anak laki saya. Anak manja yang banyak celotehnya. Hehe..

Setiap kali bawak balik rumah mak @ pergi holiday mesti akan berguna. Bukan saja untuk kami sekerluarga malah membantu orang lain. Ipai duai pun dah mula suka dengan krim ni bila tengok kami sekerluarga pakai krim ni. Dan sekarang ni siap yang ada borong 2 3 tiup sekali.

KEGUNAAN HERBA BLEND
✏ Hilangkan kesan dari gigitan nyamuk dan serangga
✏ Lenguh-lenguh kaki dan badan
✏ Bekas parut jerawat
✏ Untuk masalah excema
✏ Boleh digunakan sebagai losyen harian
✏ Elak dari gigitan nyamuk


Jom kita buat biar semua rumah ada krim herba blend ni. Anda nak join saya? So kena beli Herba Blend la  yer. Hehe😘

🌻🌻1 RUMAH 1 KRIM 🌻🌻

Nak order Krim Herba Blend boleh hubungi saya k. Pengedar Shaklee Kok Lanas dan Kota Bharu.



#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleekoklanas
#pengedarshakleekotabharu
#herbablend

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA