CARA ATASI GASTRIK DENGAN ESP - BAGAIMANA ESP BOLEH MEMBANTU

Siapa ada GASTRIK?
Siapa pernah kena gastrik?

Tau tak apa itu gastrik dan kenapa ianya boleh terjadi?

Gastrik ni terjadi apabila terdapat lebihan asid hidroklorik di dalam perut. Ianya terjadi apabila makanan yang seharusnya dicerna oleh asid hidroklorik ini tidak terdapat dalam perut. Ketika itu asid hidroklorik akan cuba memproses manakan dalam perut. Sekiranya tiada makanan dalam perut, maka asid ini akan tetap memainkan peranan sehingga lapisan mukosaa perut menjadi nipis akibat asid tersebut. Dan sebab nipis tu lah yang menyebakan perut anda sakit yang dipanggil gastrik.


Sebab itulah kita kena ambil makanan tepat pada waktunya. Jangan skip kalau boleh. Nak kurus ker nak diet ker tak boleh skip makan. Nanti kalau gastrik menyerang semua plan nk diet dah tak boleh pakai dah. Nak kurus pun kena ikut cara yang betul yer. Jangan main hentam jer. Menyiksa diri tu namanya. Hehe

Saya pun pernah kena gastrik masa belajar dulu. Banyak pula ubat yang terpaksa saya telan. Nak tak nak sebab belum jumpa Shaklee so telan jer la.

Ni antara tanda-tanda seseorang tu mempunyai gastrik
✔Sakit perut (pada bahagian atas perut @ abdomen
✔Rasa pedih, senak dan berangin pada perut
✔Hilang selera makan
✔Rasa mual, loya dan selalu muntah

Kalau anda ada rasa macam ni bermaksud anda mungkin dah dapat gastrik. So sebaiknya jumpa doktor. Tapi kalau jumpa doktor pun, doktor akan bagi ubat gastrik. Tapi ubat tu hanya untuk tahan sakit sekejap jer. Kalau tak makan ikut waktu mesti akan dapat juga.

So hari ni saya nak kongsi cara atasi gastrik dengan ESP. Bagaimana esp boleh membantu menghilangkan gastrik anda. Tak payah pening-pening nak telan ubat bagai. Perut pun kenyang jer tau bila ambil esp ni.hehe. Nak tahu lebih lanjut tak?

Jom kita kenal ESP dan bagaimana ia boleh selesaikan masalah gatrik ni.

ESP adalah ENERGY SOY PROTEIN. Ianya diperbuat dari NON-GMO SOY. Non-GMO soy ni sangat-sangat berkesan untuk memperbaiki lapisan mukos perut dari terhakis akibat lebihan asid hidroklorik semsa proses pencernaan yang tidak lengkap.

ESP juga mempunyai indeks glisemik yang rendah untuk membebaskan glukosa secara perlahan. Disebabkan asid perut akan sentiasa mempunyai makanan untuk dicerna dan ini dapat mengelak masalah gastrik dan kembung perut.

Dah nampakkan bagaimana ESP tu berfungsi untuk masalah gastrik ni? So pada sesiapa yang ada gastrik ini, saya sarankan anda ambil ESP. Ianya sangat berkesan. Lagipun dah ramai yang hilang gastrik selepas mereka amalkan ESP ni.

Ni saya bagi beberapa testimoni Gastrik dengan ESP. Semoga ianya membantu anda yang sedang mencari vitamin untuk sakit gastrik anda.







Tunggu apa lagi? Takkan masih nak bergantung pada ubat Doktor?

ESP adalah cara terbaik untuk masalah gastrik anda. So cuba amalkan ESP secara konsisten, In syaa Allah anda akan jatuh cinta pada ESP nanti

Cod Area: Kota Bharu, Kok Lanas, Pasir Pekan, Mulong

Yang jauh jangan bimbang. Saya akan poskan.




Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA