PENGEDAR SAH SHAKLEE TERSOHOR DIKELANTAN

Alhamdulillah syukur masih ada peluang untuk menyambung blog yang tertinggal nie. Dah hampir sebulan uolls. Hari ni bermula episod baru dan doakan semoga blog ini terus bersinar dan bersinar seperti kehidupan kita semua. Masih ada yang tercari-cari Pengedar Sah Shaklee di Kelantan?

Jadi sekarang dah jumpakan? Nak tahu apa-apa tentang Shaklee samaada produk mahupun harga bolehlah hubungi saya tanpa segan silu. Saya pun hamba Allah yang biasa jadi tak perlulah malu-malu. Hah !! Malu nak hubungi saya sebab tak kenal saya? OK la jom saya kenalkan diri dulu.

Saya Wan Nurhasliza binti Wan Taib. Nak panggil saya Wan ker, Jaa ker semua boleh sebab itulah nama saya yang kawan-kawan panggil. Saya merupakan seorang ibu kepada 2 orang ahli Syurga Nur Afrina dan Amrullah Fitri. Seorang isteri kepada suami yang baik hati dan caring walaupun kurang romantik. hihi. Anak kepada orang tua saya Wan Taib dan Wan Jamaliah dan hamba Allah yang masih banyak kekurangan dan yang dalam usaha menjadi yang terbaik.

Saya terlibat dalam Shaklee ni dah hampir 5 tahun lebih bermula Nov 2011 lagi. Sekadar ingin mencari supplement terbaik untuk bayi dalam kandungan. Alhamdulillah Nov 2013 saya mula berjinak dalam bisnes Shaklee. Sehinggalah sekarang. Jadi  anda tak perlu ragu-ragu sebab saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Bharu Kelantan.

Yang nak cari SET KURUS, SET HAMIL, SET PANTANG, SET KULIT CANTIK, SET JERAWAT, SET MIGRAIN, SET SUBUR dan macam-macam lagi boleh hubungi saya cepat-cepat tau.

Untuk yang berada jauh dari Kelantan tidak perlu bimbang sebab penghantaran seluruh Malaysia saya buat. Penghantaran In Sya Allah mengambil masa 3-4 hari bekerja. Yang berada di Kelantan dan inginkan COD ( cash on delivery) boleh terus hubungi saya dan saya akan set time untuk membuat penghantaran.

Kawasan COD saya ialah KOTA BHARU, WAKAF BHARU, KUBANG KERIAN. MULONG. KETEREH. KOK LANAS dan PASIR TUMBUH.

Apa tunggu lagi ambil telefon terus dail no saya. Message @ Whatsapp pun boleh.

JOM SIHAT BERSAMA SHAKLEE

Comments

  1. Mmg terbaiklah!! Byk kawasan COD terr 😉

    ReplyDelete
  2. Mmg terbaiklah!! Byk kawasan COD terr 😉

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Tu laluan ke tempat kerja blako tie..senang..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA