KACIP FATIMAH MODEN TERSOHOR ABAD INI

Tak tahulah rasa nak cakap pasal Alfalfa jer hari ni. Kenapa ? Banyak sebabnya. Salah satu sebab ialah sebab saya merupakan pengamal tegar Alfalfa ni. Mesti ramai yang teruja nak tahu tentang Alfalfa nikan?
Dulu saya tak amalkan Alfalfa ni tau sebab apa yang saya tahu Alfalfa ni untuk ibu yang nak banyak susu jer. Yerlah saya tak menyusu jadi buat apa saya makan Alfalfa an? Tapi suatu hari tu tiba-tiba tertarik dan rasa nak makan. Asal nak makan sebab nak hilangkn keputihan dan miss  V pun sudah tak berbau tapi last-last dapat benda yang tak diduga..hehehe
Bukan tu saja tau, badan pun dah tak berbau dan yang paling best dan paling saya tunggu di bulan puasa ni. Nak tahu apa benda ? Badan saya BERTENAGA dan cergas sepanjang hari. Kalau nak tahu tahun-tahun lepas dalam bulan puasa saya tak boleh pergi shooping baju raya pun tau. Kalau pergi pun mesti time haid dan mesti berbuka sebab tak larat. Tapi kali ni memang best sangat sebab siap boleh pergi shooping walaupun sepanjang hari. Badan tak rasa letih malah tak rasa lapar langsung. Hah itulah bestnya ALfalfa.
Tapi jangan tak tau saya ada 1 lagi yang nak share pasal Alfalfa ni. Yang ni minta maaf saya bukan nak mencarut tapi nak bagitahu keberkesanan Alfalfa ni dalam hubungan intim suami isteri. Mula-mula saya amalkan tu saya dalam period jadi apa yang saya dapat memang power. Suami pun asyik tersenyum jer dan bila tanya jawapannya tak ada apa-apalah. Tapi dengan senyuman yang kita sendiri boleh faham apa maksudnya.hihihi. Dan yang paling penatnya tiap-tiap malam mencuit saya tau.Ehem..ehem..okok stop !!
Jadi anda tahulah hasilnya kalau anda sendiri yang alaminya. Selepas saya amalkan jadi saya sendiri percaya apa yang telah isteri diluar sana dapat bila amalkan Alfalfa ni.Jadi sekarang saying kalau tertinggal Alfalfa ni. Alfalfa ni dah jadi teman sejati saya tau sebab dia mampu membuatkan suami saya tersenyum sepanjang masa. Itulah yang saya inginkan. Saya percaya isteri-isteri diluar sana pun samakan?
Untuk yang tak masih tak kenal Alfalfa boleh tengok gambar ni. Saya ada snap kapsul dia sekali.
Alfalfa ni didatangka dalam bentuk kapsul bulat yang berwarna hijau. Saiznya kecil jer dan jangan bimbang anda mampu menelannya. Saya amalkan 4 biji jer sehari dan Alhamdulillah kesannya mengembirakan. Alfalfa dating dalam 2 botol tau. 1 botol mengandungi 330 biji RM53.75 dan 1 botol lagi mengandungi 700 biji RM97.50.
Ramai yang pada mulanya beli yang botol 330 biji jer tapi bila tahu khasiatnya saya yakin ramai yang repeat order dan terus ambil yang botol besar. Lagi jimat untuk dikongsikan oleh Suami dan Isteri.
Rasanya dah cukup kut saya kongsi pengalaman saya bersama Alfalfa ni. Anda bila lagi. Jangan lepaskan peluang baik ni yer. Sangat bagus dan selamat. Untuk ibu menyusu pun tidak perlu bimbang kerana ianya selamat untuk bayi anda.
Kalau ada yang nak beli boleh beli dengan saya. Hubungi saya k:-
Puan Wan (FB:Af Corner)

SEMAKIN HARI SEMAKIN SUAMI SAYANG

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA